2777
2789
عنوان

طرح یسنا

637 بازدید | 12 پست

سلام طرح یسنا براتون شارژ شده دوستان؟

(مادران باردار وکودک زیر ۲سال)

خدایا مواظب تو دلیم باش❤️من عاشقشم😍.خدایا شکرت به خاطر داشتن پسرم بهت مدیونم🫀خودت مراقبش باش♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوری بفهمم ش شده

شما رو نصب کن.

شماره ملی سرپرست وارد کن.

اونجا زده

خدایا مواظب تو دلیم باش❤️من عاشقشم😍.خدایا شکرت به خاطر داشتن پسرم بهت مدیونم🫀خودت مراقبش باش♥️
نه . شما تا حالا یسنا استفاده کردی ؟ جدا از کالابرگ خودت و همسرته یا با هم دیگه س

اره یه بار گرفتیم.

الان تو اینستا  و کوگل زده شارژ شده.

اما تو شما برا ما هیچی نیمده هنوز.

میخاسم ببینم برا همه همینطوریه

خدایا مواظب تو دلیم باش❤️من عاشقشم😍.خدایا شکرت به خاطر داشتن پسرم بهت مدیونم🫀خودت مراقبش باش♥️
اره یه بار گرفتیم.الان تو اینستا و کوگل زده شارژ شده.اما تو شما برا ما هیچی نیمده هنوز.میخاسم ببینم ...

شما رو باید با ش تلفن سرپرست وارد شد ؟؟ یا کد ملی سرپرست کافیه

شما رو باید با ش تلفن سرپرست وارد شد ؟؟ یا کد ملی سرپرست کافیه

سرپرست

خدایا مواظب تو دلیم باش❤️من عاشقشم😍.خدایا شکرت به خاطر داشتن پسرم بهت مدیونم🫀خودت مراقبش باش♥️

سلام آدینه پنجشنبتون بخیر خانمای صحر خیز ، من یه جا خوندم درمورد طرح یسنا نوشته بود که خانمای باردار نفری 450 تومن و برای کودکان زیر دوسال نفری 900 تومن هستش و 31 تیر واریز میشه 

هی خانمی : تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی چون تو از جنس خدایی و خدا سرشار از انرژی مثبت . 🫂💫

سلام آدینه پنجشنبتون بخیر خانمای صحر خیز ، من یه جا خوندم درمورد طرح یسنا نوشته بود که خانمای باردار ...

سلام بانو.

منم خوندم ولی خبری که نیس

خدایا مواظب تو دلیم باش❤️من عاشقشم😍.خدایا شکرت به خاطر داشتن پسرم بهت مدیونم🫀خودت مراقبش باش♥️
سلام بانو.منم خوندم ولی خبری که نیس

انشالله که هر چه زود تر واریز کنن منم خیلی منتظرشم هر روز چک میکنم ولی خبری نیس

هی خانمی : تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی چون تو از جنس خدایی و خدا سرشار از انرژی مثبت . 🫂💫

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز