هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان، بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:) کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓..اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️🔥🤟🏻🐺
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من عاااشق زمستونم❤️هیچوقت فکر نمیکردم بارداری سختی داشته باشم...هروقت یه بارداری میدیدم که تو بارداریش به مشکل خورده اصلا فکرشم نمیکردم که ممکنه همه اینا واسه منم پیش بیاد...(اینم اینجا نوشتم چون امشب ۱۴ اسفند خیلی دلم گرفته)***الان بچم دو ماهو نیمشه:) ۳۷ هفته و ۳ روز دکترم ختم بارداری زد،بچم iugr بود با وزن ۲۲۰۰ به دنیا اومد...زردیش شد ۲۰...بیمارستان بستری شد،شیر خیلی کم میخورید و...خیلی سخت بود خیلی...
خب وقتی باسنت صاف باشه و چیزی نداشته باشی چه فایده
چی بگم من کلا دوست ندارم چاق بشم ولی خوب خیلیا مثل تو دوست دارن
هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان، بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:) کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓..اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️🔥🤟🏻🐺