هیچی نمیشی راحت میری میای فقط یک هفته اول میترکی از همین الان تمرین کن طاق باز بخابی
بخوابی درسته نه بخابی
تاپیک های مربوط به خودکشی رو گزارش میزنم چون این کاربرا یه مشت قاتل مجازی هستن ضمن اسکل کردن بقیه، خودکشی رو واسه اون افسرده های واقعی دم دستی میکنن، حال بهم زن و بی لول تر اون پهن مغزهایی که مثلا میان دلداریشون، به امید روزی که فهم اونقد بالا بره که تاپیک این روانی ها فقط گزارش باشه