28miiii مدیر استارتر عضویت: 1403/08/01 تعداد پست: 2441 عنوان پاشو که 176 بازدید | 10 پست پاشو که صبحه...نه واسه غصه خوردن، نه واسه غر زدن!واسه اینکه بگی:"هر چی قراره امروز بشه، باشه… ولی من با لبخند میرم جلو!" 😎☕🌤️چشاتو وا کن، دلتو سبک کن، زندگیو تو بغلت بگیر...چون امروز، شاید همون روزیه که منتظرش بودی! 🌈✨#صبح بخیر 1404/05/01 | 06:37 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زندگــے_در_آرامش عضویت: 1404/02/20 تعداد پست: 3630 چرا من امروز هر چی کاربر میبینم همش مَردن؟!! ما یه نسل غمگین با صورتای شادیم ... :))) ❣ خوشبختیه ما هم رفته پی ولگردی ... :/// ❣
شهر_خيالي_من عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 3093 براي مايي كه هنوز نخوابيديم شبه يه دختر كه فقط اومده اينجا درد ودل كنه همين بدون هيچ دروغي زندگي زيباست امّاعادلانه نيست🙃
متولدماه10 عضویت: 1402/08/01 تعداد پست: 16590 من پاشدم چون آب وصل شد باید ظرفارو میشستم دبه هارو پر میکردم خخ
28miiii مدیر استارتر عضویت: 1403/08/01 تعداد پست: 2441 چرا من امروز هر چی کاربر میبینم همش مَردن؟!! چه ربطی داشت؟
28miiii مدیر استارتر عضویت: 1403/08/01 تعداد پست: 2441 من پاشدم چون آب وصل شد باید ظرفارو میشستم دبه هارو پر میکردم خخ خسته نباشید
زندگــے_در_آرامش عضویت: 1404/02/20 تعداد پست: 3630 چه ربطی داشت؟ نفهمیدی؟؟ فک کنم خوابی هنوز ما یه نسل غمگین با صورتای شادیم ... :))) ❣ خوشبختیه ما هم رفته پی ولگردی ... :/// ❣
28miiii مدیر استارتر عضویت: 1403/08/01 تعداد پست: 2441 براي مايي كه هنوز نخوابيديم شبه وقتی بیدار شدی
razia عضویت: 1402/01/11 تعداد پست: 5534 بچه ها امرزو تعطیلی یا نه کار اداری دارم چه غریب ماندی ای دل🖤
28miiii مدیر استارتر عضویت: 1403/08/01 تعداد پست: 2441 بچه ها امرزو تعطیلی یا نه کار اداری دارم بیشتر شهر ها تعطیله