2777
2789
عنوان

فیلم 365 روز

366 بازدید | 35 پست

من ۱۵ سالمه هر ۳ قسمتشو دیدم خیلی چرت 

الان شاید بگید مناسب سن تو نبوده درسته ولی بیشترین کسای که دیدن زیر ۲۰ بودن کلن میگم اگر قصد تماشا دارید تماشا نکنید چرته محضه الکی بسته اینترنتم رفت خلاصه بخام بگم معیار عاشق شدن تو فیلمش س...ک..س بهتر بود از کل فیلم ۸۰ درصد فقط س...ک...س البته صحنه های ساخته شده همچیم نشون نمیدن در حدی که بگن دارن فلان میکنن نمیدونم چرا این فیلما رو میسازن که هیچ جنبه ای منطقی و بدرد بخوری نداره 

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منی که دارم مختار میبینم هر سال

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

اگ خوشت نیومد لازم نبود هر ۳ تاشو ببینی عزیز!

بدترین کاربران سایت ازنظرمن : ۱. به پروفایل و اسم کاربریت گیرمیده  ۲. تاپیک هاتو چک میکنه و وسط بحث، مشکلاتت رو توسرت میکوبه!  ۳. ب استارتر میگه سریع حرفاتو بگو خوابم میاد!!  ۴. نظراتشو بشدت تحمیل میکنه و اصرار داره توی فلان کتاب خونده ک اسمش رو یادش نیست!   ۵. اگ نظرت باهاش موافق نباشه، شروع میکنه به توهین و تحقیر!  ۶. جوری غلط املایی همه رو میگیره انگار اینجا امتحان دیکته‌س و اونم معلم فارسی!  ۷.توی تاپیک‌ش کلی نظر میدی، هیچ اهمیتی نمیده! 

عزیزم خب میتونستی وقتی دیدی چه صحنه هایی داره نگاه نکنی روحت با ارزشه آلوده ش نکن

هآی؛من دِلوینم🌱✨اندکي سن دارم + یاری که با گذشت کلي چالش سه ساله به هم رسیدیم🥹🤌🏻(او نه تنها لب هایم را می خنداند بلکه باعث لبخندِ قلبم هم میشود🫂♥️🔗)درحال حاضر تازه کارم و مشغول به خیاطي✂️دختری با اصالتِ بلوچم🪄علاقه مند به تجربه های جدید و حالِ خوبم🤍بزرگترین قلب مال اونیه که انرژی مثبتش رو به دیگران منتقل کنه✨به امید ساختنِ آینده ای زیباوخوب…

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز