سلام راستش یکی از رفیقام اول این ماه گفت بریم کلاس که شهریه بالایی داشت من به بابام گفتم قبول کرد چون دوستم خیلی اصرار داشت ما خانواده نداری نیستیم ولی خب متوسطیم و من میدونم پدرم تحت فشاره و خب من تنهایی کلاس رفتن خیلی برام راحت تره رفیقم داره میگه ماه بعدم میریم ولی خب من میدونم بابام واقعا اوکی نیست از طرفی دوستم خیلی ذوق داره باهام باشه باید چیکار کنمم