سلام راستش به مشکل خوردم یکی از رفیقای نزدیک من اول ماه بخاطر تابستون و اینا بهم رفتن کلاس پیشنهاد داد هزینه شهریه بالاست ما خانواده نداری نیستیم اما من میدونم به پدرم فشار میاد دوستم خیلی اصرار کرد که بریم و اینا پدر منم ماه اول اجازه داد حالا آخرای این ترمه و بازم میخاد بریم اما من دیگه نمیخام به پدرم فشار بیاد خودش میگه مشکل ندارم ولی هم واقعا هزینه بالاست هم حقیقتش آدمیم که تنهایی کلاس رفتنو بیشتر دوست دارم چیکار کنم دوستم از اینکه با من میره خیلی ذوق داره