2777
2789
عنوان

همکارمرد

| مشاهده متن کامل بحث + 1374 بازدید | 132 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نمیتونم نزدیک بشم اونام ب صورت صریح ومستقیم ب خودم نمیگن

صریح چی بگن؟بیان بگن میخوام باهاتون دوست بشیم؟خوب بنظرت فکر میکنی اینکارو بکنن تو چی میگی؟

قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه

همکار خانوم بااسم کوچیک صدامیکنن درکل اینجاطبیعی

گلم

درسته معموله.

ولی شما لول خودت رو باید ببری بالا.


یادته میگفتی دوستداری زودتر از من از دنیا بری چون تحمل نبود منو نداری؟چرا خدا صدای تورو شنید ولی صدای منو نه🖤 عهد بستم باخودم  تااخرین نفسم بهبعشت پایبند بمونم،قول میدم سریع بیام پیشت عشقم😞.
دل نبستم منتها اون فرد مجردی ک میخام سمتم نیومده

خب نیاد. چون نیومده باید به ایشون فکر کنی؟

بی‌خیالش شو دختر. به دردت نمیخوره. ته این روابط از همین اولش مشخصه.

گل بهاری، بت تتاری، نبیذ داری، چرا نیاری؟
اینطورنیس

خب من همه ی جواباتو خوندم 

تو منتظری اینو بشنوی

وای حتما خیلی جذابی،ظاهر زیبایی داری که اون مرد با وجود اینکه تازه ازدواج کرده اما توجهش ب تو جلب شده و با خودش میگه ای کاش زن نمیگرفتم یکم دیگه صبر میکردم و این دختر جذاب رو میگرفتم

آقایون درخواست دوستی ندید(تاپیک میزنم تگ میکنم،اگه شک داری ی چک کن)

خب من همه ی جواباتو خوندم تو منتظری اینو بشنویوای حتما خیلی جذابی،ظاهر زیبایی داری که اون مرد با وجو ...

منم دقیقا حس میکنم ب عنوان کیس ازدواج منودیده شاید

ازچ نظر

کلا وقتی  بجای اسم فامیلی شخص رو در محل کار نام ببرند،خواه ناخواه ارزش و احترام بیشتری براش قائل هستند‌

یادته میگفتی دوستداری زودتر از من از دنیا بری چون تحمل نبود منو نداری؟چرا خدا صدای تورو شنید ولی صدای منو نه🖤 عهد بستم باخودم  تااخرین نفسم بهبعشت پایبند بمونم،قول میدم سریع بیام پیشت عشقم😞.
منم دقیقا حس میکنم ب عنوان کیس ازدواج منودیده شاید

حتما برو پیش تراپیست 

چند سالته؟

تاپیک هاتو خوندم 

به شدت بسیار زیادی دلت میخواد جذاب و لوند و البته کاریزماتیک باشی!

دلت میخواد بهت توجه بشه 

مرکز توجه باشی 

ازت تعریف کنن

همش پیشنهاد دوستی و ازدواج داشته باشی 

خواستگار داشته باشی 

و....

خیلی خیلی خلا عاطفی ای رو از جانبت حس میکنم 

لطفاً مراقب خودت باش و ب این چیزا فک نکن

رو شخصیت خودت کار کن بدون در خواست توجه از سمت مردها

آقایون درخواست دوستی ندید(تاپیک میزنم تگ میکنم،اگه شک داری ی چک کن)

حتما برو پیش تراپیست چند سالته؟تاپیک هاتو خوندم به شدت بسیار زیادی دلت میخواد جذاب و لوند و البته کا ...

من روی خودم زیادی هم کارمیکنم منتهاخلااحساسی طبیعیه وچیزی هس ک همه انسان ها کم و بیش دارن

من روی خودم زیادی هم کارمیکنم منتهاخلااحساسی طبیعیه وچیزی هس ک همه انسان ها کم و بیش دارن

همین حالا با همین تاپیک و همین جوابا داره داد میزنه زیاده 

آقایون درخواست دوستی ندید(تاپیک میزنم تگ میکنم،اگه شک داری ی چک کن)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز