2777
2789
عنوان

همکارمرد

| مشاهده متن کامل بحث + 1374 بازدید | 132 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اول کارفرمامنوبااسم کوچیک گفت بعداونام صدازدن

خوب هر کی صدا زد بگو منو به نام خانوادگی صدا بزنید لطفا...این صمیمیت نیست یه جور کم کردن ارزشه...چون اونا باعث میشن بقیه فکر درستی راجع بهت نداشته باشن.

قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه

خوب هر کی صدا زد بگو منو به نام خانوادگی صدا بزنید لطفا...این صمیمیت نیست یه جور کم کردن ارزشه...چون ...

ازچ نظرخب کارفرمااکثرابقیه هم ب اسم کوچیک صدامیزنه البته منوبیشتر

اکثرا نیرودارن میتونم آرایشی بهداشتی تجهیزات پزشکی هم برم

اگر میتونی برو داروخونه...اگرم نشد اره تجهیزات پزشکی هم خوبه....البته اونایی که با بیمارستان ها و درمانگاه ها کار میکنن

قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه

ازچ نظرخب کارفرمااکثرابقیه هم ب اسم کوچیک صدامیزنه البته منوبیشتر

خوب یکبار به روش بیار و با لبخند بگو که من خانم فلانی هستم نه مائده....نیرو ثابت که نیستی پس از کسی ترس نداشته باش

قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه

بیمارستان معلوم نیس منوبپذیرن یان

گفتم با بیمارستان ها کار کنن نه اینکه تو مستقیم تو بیمارستان کار کنی..هر چند اونم دور از ذهن نیست....ببین تجهیزات پزشکی با این لوازم بهداشتیا فرق میکنه...لوازم پزشکی ها سر مته دندون پزشکی و تجهیزات مختلف میفروشن و خیلی هم خوبن.

قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز