سلام دوستان وقتتون بخیر کسی هست که تا الان تو رامسر ویلا استخر دار تمیز اجاره کرده باشه؟؟ما میخوایم اخرای مرداد بریم تو جاباما نگاه میکنم برای ۱۰نفر قیمت های بالایی میگه تو دیوار خود رامسر هم میزنم از یکیش به شدت خوشم اومد ولی طرف نه تو سایتی عضو هستش نه پیج اینستا داره ۱۰نفرو تو جواهرده میده ۴۴۰۰ فول امکانات .حالا ۵۰.۵۰موندم نمیدونم چیکار کنم .میگه ۱تومن قبل از اومدنت بیانه بزن برات نگه دارم .کسی از شما تجربه اجاره ویلا استخر دار تو جنگل داره؟؟تو رامسر ..
زیر ۸تومن میشه پیدا کرد؟؟واقعا خسته شدم از بس گشتم لطفاً راهنمایی کنید