2777
2789
عنوان

ویلا رامسر

281 بازدید | 11 پست

سلام دوستان وقتتون بخیر کسی هست که تا الان تو رامسر ویلا استخر دار تمیز اجاره کرده باشه؟؟ما می‌خوایم اخرای مرداد بریم تو جاباما نگاه میکنم برای ۱۰نفر قیمت های بالایی میگه تو دیوار خود رامسر هم میزنم از یکیش به شدت خوشم اومد ولی طرف نه تو سایتی عضو هستش نه پیج اینستا داره ۱۰نفرو تو جواهرده میده ۴۴۰۰ فول امکانات .حالا ۵۰.۵۰موندم نمی‌دونم چیکار کنم .میگه ۱تومن قبل از اومدنت بیانه بزن برات نگه دارم .کسی از شما تجربه اجاره ویلا استخر دار تو جنگل داره؟؟تو رامسر ..

زیر ۸تومن میشه پیدا کرد؟؟واقعا خسته شدم از بس گشتم لطفاً راهنمایی کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حالا چرا رامسر شهر گرونیه خب من هفته آینده پره سر گرفتم سمت رضوانشهر ویلا دوبلکس با تمام امکانات شبی ۳تومن برای ۱۲نفر لب دریا ساحل تمیز کولر گازی تا ۱۸نفرم جا داره

من همونم که تو تاپیک بغلی ازش حرف میزنن😆

حالا چرا رامسر شهر گرونیه خب من هفته آینده پره سر گرفتم سمت رضوانشهر ویلا دوبلکس با تمام امکانات شبی ...

آخه تا به حال نرفتیم چون میگن شهر زیباییه دوست دارم ببینمش

آخه تا به حال نرفتیم چون میگن شهر زیباییه دوست دارم ببینمش

نه بابا من ۳سال پیش رفتم هتل رامسر شبی ۷میلیون دادم مثل شهر میمونه دیگه 

الان دوساله میرم پره سر چون هم خنک‌تره هم جنگل گیسوم داره هم جاده اسالم خلخال که بهشته و الا دمای ۱۲درچه س تو این گرما هم به تالاب انزلی نزدیکه

من همونم که تو تاپیک بغلی ازش حرف میزنن😆

حالا چرا رامسر شهر گرونیه خب من هفته آینده پره سر گرفتم سمت رضوانشهر ویلا دوبلکس با تمام امکانات شبی ...

سلام وقتتون بخیر

میشه یه آدرسی یا راهنمایی کنید که این ویلایی که میگین رو از کجا رزرو کردین؟؟

سلام وقتتون بخیرمیشه یه آدرسی یا راهنمایی کنید که این ویلایی که میگین رو از کجا رزرو کردین؟؟

سلام امیدوارم ببینی. از دیوار رزرو کردم ۵۰۰بیعانه دادم من دیروز برگشتم خداروشکر. کلا ابری بود گرما خیلی اذیت کننده نبود

من همونم که تو تاپیک بغلی ازش حرف میزنن😆

سلام امیدوارم ببینی. از دیوار رزرو کردم ۵۰۰بیعانه دادم من دیروز برگشتم خداروشکر. کلا ابری بود گرما خ ...

سلام میشه یا عکس آگهی رو بفرستی یا لینکشو ببینم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792