2777
2789
عنوان

بیاین درددل

| مشاهده متن کامل بحث + 100 بازدید | 25 پست
نفسی هر طور خودت‌ راحتی ولی خودتو اذیت نکن استانه تحملتو بالا ببر

آره منم فکر میکنم ،خیلی ظرفیت پایینی دارم و آدم حساسی هستم شاید وای خب من همینم اصلا درست بشو نیس ،از بچگی آدم حساسی بودم 😞

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره منم فکر میکنم ،خیلی ظرفیت پایینی دارم و آدم حساسی هستم شاید وای خب من همینم اصلا درست بشو نیس ،ا ...

خب با این روحیه هر جا بری همینه فکر نمیکنی وقتشه درست بشی ؟

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

خب با این روحیه هر جا بری همینه فکر نمیکنی وقتشه درست بشی ؟

نمی تونم اصلا ، از بچگی همین بودم ،ولی الان دیگه واقعا از این جو خستم ، زندگی کردن تو این خونه واقعا سخته برام

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

نمی تونم اصلا ، از بچگی همین بودم ،ولی الان دیگه واقعا از این جو خستم ، زندگی کردن تو این خونه واقعا ...

نفسم اگه خودتو اول درست نکنی جابجا شدنت بی فایده است

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

نفسم اگه خودتو اول درست نکنی جابجا شدنت بی فایده است

می دونم، دیگه اصلا دوست ندارم اینجا زندگی کنم ، خیلی ذهنم خستس

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

می دونم، دیگه اصلا دوست ندارم اینجا زندگی کنم ، خیلی ذهنم خستس

بعدا نگی کسی محلم نذاشت و نیومد تاپیکم و هر وقت حوصلت سر رفت صدام کن میام چشم

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

بعدا نگی کسی محلم نذاشت و نیومد تاپیکم و هر وقت حوصلت سر رفت صدام کن میام چشم

مرسی عزیزم ،درخواست دوستی بدم قبول میکنی؟

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

مرسی عزیزم ،درخواست دوستی بدم قبول میکنی؟

این چه حرفیه افتخارمه عزیز دلمی

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

کلا از یه سنی به بعد باید مستقل بشی ولی متاسفانه تو ایران فقط و فقط با ازدواج میتونی جدا و مستقل زندگی کنی 

زندگی رو باید از زودپز آموخت 💯😉بااین که داره ماتحتش میسوزه بیخیال نشسته داره سوت میزنه😊😁
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز