2777
2789
عنوان

بیاین درددل

100 بازدید | 25 پست

شما هم فکر می‌کنید از یک جایی به بعد نمیشه خونه پدری زندگی کرد؟

همه چی رو مخمه 

تحمل ندارم اصلا 

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

چی شده فدات شم ؟

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

چی شده فدات شم ؟

خدا نکنه عزیزم 

در کل حس میکنم دیگه نمی تونم اینجا زندگی کنم 

سر هر چیزی به هم می ریزم 

تحمل این همه آدم ندارم 

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم سختمه ، ۱۸ سالمه 

ولی چی کار میتونم بکنم؟ باید صبر کنم تا بلاخره موفق شم و مستقل..

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

خدا نکنه عزیزم در کل حس میکنم دیگه نمی تونم اینجا زندگی کنم سر هر چیزی به هم می ریزم تحمل این همه آد ...

عزیزم نمیخوام الکی گولت بزنم ولی احتمال زیاد حرفات پایه درستی نداره و الکی حساس شدی مثلا یکیشو تعریف کن

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

منم سختمه ، ۱۸ سالمه ولی چی کار میتونم بکنم؟ باید صبر کنم تا بلاخره موفق شم و مستقل..

من مستقلم😕

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

عزیزم نمیخوام الکی گولت بزنم ولی احتمال زیاد حرفات پایه درستی نداره و الکی حساس شدی مثلا یکیشو تعریف ...

امیدوارم شما درست بگید 

مثلا درگیری و مشکلات زیاد

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

عزیزم نمیخوام الکی گولت بزنم ولی احتمال زیاد حرفات پایه درستی نداره و الکی حساس شدی مثلا یکیشو تعریف ...

اصلا نمی تونم هر دقیقه نق زدن یکی رو تحمل کنم

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

من مستقلم😕

چه خوب ، الان تازه سنت و دیدم

دوس نداری شریک زندگی داشته باشی؟

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

چه خوب ، الان تازه سنت و دیدمدوس نداری شریک زندگی داشته باشی؟

شریک مناسب آره ،ولی پیدا نشد

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

اصلا نمی تونم هر دقیقه نق زدن یکی رو تحمل کنم

فدات شم یکیشو تعریف کن من نظر میدم خواسی بپذیر یا نه

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

شریک مناسب آره ،ولی پیدا نشد



امیدوارم ی بخت خوب نصیبت شه

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

فدات شم یکیشو تعریف کن من نظر میدم خواسی بپذیر یا نه

خب مثال زدم براتون، دیگه نمیخوام بیشتر از این اینجا بازش کنم😞

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

امیدوارم ی بخت خوب نصیبت شه

مرسی عزیز دل🫀🌱

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

خب مثال زدم براتون، دیگه نمیخوام بیشتر از این اینجا بازش کنم😞

نفسی هر طور خودت‌ راحتی ولی خودتو اذیت نکن استانه تحملتو بالا ببر

۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه     ۲ — چرا ناراحت ؟  چرا عصباني ؟  درست بپرس جواب ميدم     ۳ —  مرزها و مهم ها  انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و .....      ۴ —  اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم  ، تمام .

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز