2777
2789
عنوان

فکت‌‌

60 بازدید | 7 پست

افرادی ک تو نی نی سایتن 

اکثرا افسرده، پرخاشگر، تنها، و ببخشید بازم میگم اکثرا ن همه!

و عقده ای و کسایی هستن ک همیشه مورد انتقاد شدیدی در خانواده و جامعه و ... بودن و هستن


من این تاپیکو زدم قفلش کردم 

ولی خواستم نظر شمارم بدونم


‌                ‌𝗌𝗍𝖺𝗒 𝗆︎𝗂𝗇︎𝖾            ‌

من هم تنهام هم پرخاشگرم هم بد دهن 😂

به من چه دادید ، ای واژه های ساده فریب و ای ریاضت اندامها و خواهش ها ؟ اگر گلی به گیسوی خود میزدم  از این تقلب ، از این تاج کاغذین  که بر فراز سرم بو گرفته است ، فریبنده تر نبود ؟...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یک تنها هستم که مورو انتقاد در خانواده بودم

تاپیک های توهین آمیز و غیر مرتبط و مسخره رو گزارش میزنم چون معتقدم هنوز به بلوغ کامل عقلی نرسیدن و لازم نیست اینجا باشن اگر سوالی میپرسم فضول نیستم به جهت اینکه بهتر بتونم جواب بدم سوال میپرسم یه سری تاپیکا هستن که صرفا ایجاد شدن تا تایید کاربرای اینجا رو بگیرن یعنی خود استارتر هم میدونه که کارش اشتباهه ولی قبول نمیکنه حالا هی کاربرا از تجربیاتشون بگن قبول نمیکنن که نمیکنن مرغشون یه پا داره واقعا دوست دارم با این عزیزان با صراحت صحبت کنم حیف که نمیشه

الان در چ حالی

خداروشکر عادی

تاپیک های توهین آمیز و غیر مرتبط و مسخره رو گزارش میزنم چون معتقدم هنوز به بلوغ کامل عقلی نرسیدن و لازم نیست اینجا باشن اگر سوالی میپرسم فضول نیستم به جهت اینکه بهتر بتونم جواب بدم سوال میپرسم یه سری تاپیکا هستن که صرفا ایجاد شدن تا تایید کاربرای اینجا رو بگیرن یعنی خود استارتر هم میدونه که کارش اشتباهه ولی قبول نمیکنه حالا هی کاربرا از تجربیاتشون بگن قبول نمیکنن که نمیکنن مرغشون یه پا داره واقعا دوست دارم با این عزیزان با صراحت صحبت کنم حیف که نمیشه

سلام عزیزم داخل تاپیکاتون دیدم که خیلی به علت ورم بینیتون اذیت میشدید ؟ میتونم اسم دکتر و مدل بینی قبل و بعد عملتون رو بپرسم واینکه ایا راضی هستید یانه؟

من بینیم گوشتیه و دوست دارم دکتر واسم تا حد امکان جمعش کنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز