2777
2789
عنوان

حاملگی پوچ

| مشاهده متن کامل بحث + 475 بازدید | 41 پست
منم دقيقا مثل شما همه چي بود جنينم بود ضربان نداشت

الهي بميرم واسه دوتامون

من خرداد بود الان ٤ماهم هست تو اقدامم

توچي؟

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الهي بميرم واسه دوتامون من خرداد بود الان ٤ماهم هست تو اقدامم توچي؟

خدا نكنه گلم ولي خيلي بده  😔😔

من ٢ بهمن سقط شد ار ارديبهشت قرار اقدام كنم ..

دكتر يه سري ازمايشا نوشت كفت اينا ازمايشاي اصلي سقطه اگه مشكل جدي باشه تو ازمايشا معلومه كفت ٣ ماه بعد سقط بده اكه اوكي بود كه اقدام ميكني

شما ازمايشي انجام دادي ؟؟؟؟

ني ني چرا منو نخواستي؟؟ اخه چرا تنهام گذاشتي؟؟
وای خیلی میترسم در چند هفتگی سقط کردین من الان تو هفته هفتم هستم 

شش هفته و پنج روز فك كنم

ايشالله كه دفعه بعدي ميري همچي خوبه

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍
خدا نكنه گلم ولي خيلي بده  😔😔 من ٢ بهمن سقط شد ار ارديبهشت قرار اقدام كنم .. دكتر يه سري از ...

اره دادم همش خوب بود

نگران نباش خدا بزرگه

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍
اره دادم همش خوب بود نگران نباش خدا بزرگه

اين چند ماه كه اقدام كردي نشده نرفتي سونو ببيني فوليكولات خوبه ؟ يا اندازشون مناسبه يا نه ؟؟

ني ني چرا منو نخواستي؟؟ اخه چرا تنهام گذاشتي؟؟
اين چند ماه كه اقدام كردي نشده نرفتي سونو ببيني فوليكولات خوبه ؟ يا اندازشون مناسبه يا نه ؟؟

سونو ميخام اين ماه برم

ولي تنبلي نداشتم و دو س دفعه قبلنا رفتم سونو همش فولي غالب داشتم اين ماه ٤اقدامه يعني تازه پاك شدم


قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍
دوستان تا بحال کی شرایطش مثل من بود باز بهم بگه من خیلی استرس دارم 😳

عزيزم نگران نباشه هرچي قسمته همون ميشه

سونو شكمي كردي؟

اگه اره برو سونو واژينال خيلي دقيقتره

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍
عزيزم نگران نباشه هرچي قسمته همون ميشه سونو شكمي كردي؟ اگه اره برو سونو واژينال خيلي دقيقتره

اميدوارم سال ٩٧ سال خوبي باشه و خدا به من و شما و همه كسايي كه منتظرن ني ني سالم بده

ني ني چرا منو نخواستي؟؟ اخه چرا تنهام گذاشتي؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز