دوست داشته شدن توسط یه مرد به عنوان عشق زندگیم رو تجربه کنم ....
اما هیچ کس اون طور که باید باشه نیست ....
پ.ن: بچه ها من با صاحب تاپیک قبل متفاوتم .
واقعا حوصله ندارم ثابت بکنم .
اگر باورم دارید لطفا نظراتتون رو بگیر و خوش حال می شم و پیشاپیش ممنونم اما اگر باورم ندارید لطفا کلا پیام ندین .