من پیام دادم به دانشگاهی که میخواستم برم یعنی دانشگاه آزاد خمینی شهر بعد بهش گفتم که ثبت نام شروع شده گفت که آره شروع شده بعد یه شماره تماس برام فرستاد گفت که برو به این شماره پیام بده اطلاعاتتو بده تا ثبت نامت کنه یعنی اینقدر مطمئنن که من دانشگاه آزاد خمینی شهر قبول میشم که نخواستن برم کافی نتی بقیه شهرها رو بزنم؟؟؟