2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلأ 😔😔😭😭

. طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...یکی دیگه به خودش نمی رسه...یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!یکی محبت نمی کنه...یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!و...اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤 برای عاقبت بخیری بچه هام وپدرومادرم وسلامتیشون وحاجت دلم دوست داشتی صلوات بفرست ممنون دوست خوبم ❤️❤️❤️

حال دلم خرابه😭

ن هیچوقت فکرشو نمیکردم 

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

من بچه بودم به آینده فکر نمیکردم،ولی الان به گذشته فکر میکنم 


وطنم پاره ی تنم ،خدایا حافظ رهبر عزیزم (سید مجتبی)باش،(رهبر شهیدم ازاسمونها حواست به ما باشه)🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا حافظ دلاور مردان (سربازان)سرزمینم باش🇮🇷🇮🇷🇮🇷.گیجید هنوز فصل تردید گذشت ان قصه که گفتید و شنیدید گذشت، داعش به چراغ سبزتان هار شده از این همه خون چگونه خواهید گذشت!!؟؟ دیگه نمیخوام از مادر شوهر،خواهرشوهر ،جاری،زن داداش،از هیچکس غیبت کنم،حتی خانواده خودم،میترسم غیبت های اینجا هم تو نامه اعمالم إعمال بشه بدبخت بشم والا بخدا ،هر جا دیدید غیبت کردم بهم بگو خاک برسر باز که غیبت کردی،شاید آدم شدم 😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز