mamaneshamh مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 12730 عنوان خسته شدیم 262 بازدید | 28 پست از بی برقی بی آبیگرونی بی پولیاز استرس 😪خیلی حالم بدهنگران آینده بچمم کاش دعوتش نکرده بودم به زندگی 1404/04/30 | 00:04 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
senita عضویت: 1404/03/21 تعداد پست: 1498 بعنوان مادر طبیعتا حق داری نگران باشی عزیزمولی اینطوری نگو خدای کوچولوتم بزرگه🥹
سکار عضویت: 1403/03/20 تعداد پست: 7730 حق داری .منم با خودم فکر میکردم تکلیف بچه هام چی میشه چندسال دیگ . اینا خیلی تنها تر از ما هستن
vcbh عضویت: 1404/02/10 تعداد پست: 1629 چه مادر مسئولیت پذیری👌💖خوشبحاله بچه ت با وجود داشتن همچین مادر آگاه و فهمیده ای🦋خدابزرگه درست میشه🦋
یادمادرم عضویت: 1404/01/19 تعداد پست: 3127 کاش میدونستم چاره چیه ارامگاه ابدی اماالله واناالیه راجعون زیاد بخون چی بگم ازسرنوشتم ...💔
mamaneshamh مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 12730 بعنوان مادر طبیعتا حق داری نگران باشی عزیزمولی اینطوری نگو خدای کوچولوتم بزرگه🥹 از بی عرضگی خودم ناراحتم که عرضه ی مهاجرت ندارم پول زیاد ندارم
manzareyeziba عضویت: 1401/06/13 تعداد پست: 3434 بی آبی دست کسی نیست بارش کمه. خدایا...من چیزی نمیبینم آینده پنهان است ولی آسودهام،چون تو را میبینم و تو همه چیز را...
نگینa عضویت: 1397/06/20 تعداد پست: 2506 من 42 سالمه به تمام چیزهایی که دغدغه شماست فکر میکردم و تقریبا از 35 سالگی تصمیم نهایی گرفتیم بچه دار نشیم و نشدیم.
senita عضویت: 1404/03/21 تعداد پست: 1498 از بی عرضگی خودم ناراحتم که عرضه ی مهاجرت ندارم پول زیاد ندارم وضعیت اکثرمون همینههممون پس بی عرضه ایم؟
manzareyeziba عضویت: 1401/06/13 تعداد پست: 3434 مطمعنی؟؟؟ اره .دیگه مثل سابق برف و باران نداریم.من پارسال همش یه بار باران دیدم یه بار برف خدایا...من چیزی نمیبینم آینده پنهان است ولی آسودهام،چون تو را میبینم و تو همه چیز را...
mamaneshamh مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 12730 حق داری .منم با خودم فکر میکردم تکلیف بچه هام چی میشه چندسال دیگ . اینا خیلی تنها تر از ما هستن من همش میگم وقتی دخترم بزرک شه حتما میگه ننه کور بودی امکاناتو ندیدی؟ چرا منو دنیا اوردی ای وای دخل و خرجمون هم که با هم نمیخونه