اگر یک خانومی یک خواستگار داشته باشه مثلا در دانشگاه بعد با آقا پسر دیگری در کلاس های اون خواستگارش حضور پیدا کنه یعنی میخواد به خواستگارش بگه من از تو خوشم نمیاد؟!
بعد از طرفی بخواد جلب توجه خواستگارش رو جلب کنه مثل رفتن به کلاس های اون و دوستی با هم کار هاش