اگر یک خانومی یک خواستگار داشته باشه مثلا در دانشگاه بعد با آقا پسر دیگری در کلاس های اون خواستگارش حضور پیدا کنه یعنی میخواد به خواستگارش بگه من از تو خوشم نمیاد؟!
بعد از طرفی بخواد جلب توجه خواستگارش رو جلب کنه مثل رفتن به کلاس های اون و دوستی با هم کار هاش
خب اگر بی توجهی می کرد و سمت اون پسر نمی رفت بهتر نبود چرا اون خانوم این کارها رو میکنه؟