2777
2789
عنوان

دانشگاه ازاد

175 بازدید | 16 پست

کی میگه غیرانتفاعی ارزونتر از آزاده؟😏نمی‌دونم چی نوشتن تو این تاپیکا فکر کردم واقعا ارزونتره زنگیدم گفت۹تومن؟!!!گفتم مگه از آزاد ارزونتر نیست گفت نه گرونتره ولی رفته بودم دانشگاه آزاد اسلامی پردیسان قم گفت ۸ونیم م 

دانشگاه مفید قم گفت ۹رشته ی آموزش زبان چخبره چرا آنقدر گرون میکنم مردم تو این‌گرونی از کجا بیارن باید تحصیل و اقلام رایگان و یا اصلا ارزونتر بگیرن واااای😖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینم در نظر بگیر که تو ۴سال این شهریه ثابت نیست اضافه میشه چه آزاد چه غیر انتفاعی

میرم آزاد چون پیام نور مفت گرونه...مجبورم برم ولی شهریه ثابت که اگر دانشجو باشی تا آخر پایان تحصیلی مگه همون نمی‌مونه فقط واحدازیادمیشن

میرم آزاد چون پیام نور مفت گرونه...مجبورم برم ولی شهریه ثابت که اگر دانشجو باشی تا آخر پایان تحصیلی ...

پیام نورم خوبه ولی بنظرم برای کسی که سنش کمه و شاغل نیست مناسب نیست 

غیر انتفاعی با آزاد هیچ فرقی نداره تازه بعضی استاداش از آزاد بهترن  

چرا مینویسند ارزونتره

چی بگم والا 

شاید چون آزاد اسم در کرده همه فکر میکنن گرون تر باشه 

و همه فکر میکنن غير انتفاعی از آزاد سطحش پایین تره در صورتی که بنظرم سطح بعضی از استاداش از آزاد بالاتره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز