2777
2789
عنوان

قد پسرا

| مشاهده متن کامل بحث + 3645 بازدید | 203 پست
ی خاستگار داشتم قدش 3 سانت ازم کوتاه تر بود.بعد ابله میگفت دوست دارم همسرم کفش پاشنه بلند بپوشه

کفشش پاشنه بلند پای اون میکردی🤣

( «فهمیدن ساختار یک اتم برای من ساده تر از درک های راز های قلب یک زن است» داداشمون آلبرت)

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

دقیقا.ولی خب درکل قد بلند لامصب ی پوئن عالیه چه دختر چه پسر

آره اما خیلی پر رنگ نیس 

عمه من قدش ۱۸۸ شوهرش احتمال میدم ۱۵۰ باشه 

الان نوه اش ازدواج کرده 

ی جوری با عشق صداش میزنه حس میکنی تازه رل زدن

چه خوب دوس دارم این حسارو ک تو سن پیری هم عاشق همن.🙂

اره خیلی خوبه 

خدا منو ببخشه ولی اصلا قیافه شوهرش جالب نیس ولی اونقدر باشعوره ک آدم از بودنش کیف میکنه عمه من روز ب روز شاداب ترمیشه.  

ریا نکردیگناه کردی😭🤣

گناه من خوشتیپیمه 

خوشتیپی دردسر داره 😎😎

کاربر آآقا،❤در جنگ شرف ،بی طرف نباشید،شاید ما که ظلم میبینیم نمانیم ،قطعا آنها که ظلم میکنند نمیمانند، اما وطن حتما هست🖤من مرد روزهای نبودنت نبودم💞

کاش میدونستن خدا مارو براشون فرستاده کاش😂

ناشکرن داداش 😂😂

کاربر آآقا،❤در جنگ شرف ،بی طرف نباشید،شاید ما که ظلم میبینیم نمانیم ،قطعا آنها که ظلم میکنند نمیمانند، اما وطن حتما هست🖤من مرد روزهای نبودنت نبودم💞

اره خیلی خوبه خدا منو ببخشه ولی اصلا قیافه شوهرش جالب نیس ولی اونقدر باشعوره ک آدم از بودنش کیف میکن ...

ظاهر واسه اوایلشه بعدش دیگه اخلاقه ک نشون دهنده .اخلاق و شخصیت خوب ظاهرو میسازه به نظرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز