2777
2789
عنوان

رژیم کانادایی

43 بازدید | 1 پست

سلام به همگی.

من رژیم کانادایی گرفتم و امروز روز دوممه،کسی هست این رژیم رو گرفته باشه،بخواد بگیره،یا اینکه در حال حاضر درحال گرفتن باشه تا باهم پیش بریم؟


همین که هر روز باید سبزیجات یا میوه بخوری؟

میدونی چی خیلی حال میده😜 از این لواشکای سیاه هست😍که خیلی ترشه😋وقتی میخوری کل سیستم صورتت مچاله میشه🤑اینارو بگیری روشون یه عالم رب انار بریزی😋بعد روش نمک بپاشی🤪طوری که دونه های سفید نمک معلوم باشه بعد لوله اش کنی،بزاری کنار لپت اروم اروم اب بشه🤪مزه اش بره تو دهنت بعد با دستت یه گوجه سبز ترش نمک خورده رو برداری یواش یواش گاز بزنی...خب دیگه آب دهنتو قورت بده تموم شد🤣
همین که هر روز باید سبزیجات یا میوه بخوری؟

نه نه،درواقع یه برنامه ۱۳ روزس،همه چیز میتونی بخوری ولی به اندازه های درج شده.که البته من کمتر میخورم چون واقعا زیادمه.

اگر بخوایید میتونید راجبش سرچ کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز