2777
2789
عنوان

من یه بدبختم

173 بازدید | 11 پست

امشب باز قرمز بودصورتش ،گفتم بازم قرص میخوری 

عادی گفت اره نمیتونن همشو یجا بذارم کنار 

واااااای دلم میخواست اون موقع هرچیزی بگه جز این 😔😔😔😔

گفتم ۸ساله داری همینی میگی گفت ضررش برا خودمه تو چرا دلخوری  ..... بعدشم در کمال خونسردی گفت برو طلاق بگیر اذیت نشی 

گفتم معلومه خیلی دلت میخوادا  چیزی نگفت 😭😭😭😭


چیکاااااااار کنم 

خدا امشب چه جهنمیه برا من 😔😭😔😭

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آدم معتاد درست بشو نیست اگه بچه نداری زودتر فکرات رو بکن

دارم 😔😔

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
چرا قرمز

وقتی قرص میخوره اینجور میشه 

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰

عزیزم برین کنگره ۶۰ خیلی کمک میکنه بهتون اصلا کمپ و اینکه بخواد تو خونه ترک کنه ممکن نیست

بابای من شیشه مصرف میکرد! البته تریاک بود بعد یه مدت رو آورده بود به شیشه

الان چند وقته میره کنگره ۶۰ خداروشکر خیلی بهتر شده

بابای من یه جوری بود که اصلا خونه نمیومد

عزیزم برین کنگره ۶۰ خیلی کمک میکنه بهتون اصلا کمپ و اینکه بخواد تو خونه ترک کنه ممکن نیستبابای من شی ...

نمیخواد ترک کنه معلومه .... من واقعا خستم خسته

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
نمیخواد ترک کنه معلومه .... من واقعا خستم خسته

با همین شرایط هم میتونه بره و مشکلی نداره

خودش یواش یواش متوجه میشه و میذاره کنار

فقط راضیش کن که برین کنگره ۶۰ بگو مثل مشاوره‌ست

واقعا راه نجاته

به دخترت فکر کن .اون جز تو کسی رو نداره 

مهربان‌تر از مادر کسی براش نیست

میخوای دخترت یه عمر تو حسرت نداشتن مادر بسوزه؟

 به خدا توکل کن عزیز دلم .تاپیک آخر قفل بود اینجا پیام دادم

به دخترت فکر کن .اون جز تو کسی رو نداره مهربان‌تر از مادر کسی براش نیستمیخوای دخترت یه عمر تو حسرت ن ...

مممون عزیزم .... ب همون دارم فکر میکنم ...باباش گفت برو چ غلطی کنم

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
تا آدم خودش نخواد هیچ کاری به زور نمیشه انشالله زندگیت روبه راه بشه

بله .... ۸ساله داره میگه کم‌میکنم‌کم‌میکنم کو ‌....من ک چیزی ندیدم 😔

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز