ساعت ۱۲ظهرتا۸شب فقط غذا میخورم
و قند وشیرینی رو هم حذف کردم
کالری شماری ندارم ولی سالم خوری باشه بهتر
غذای کم روغن و کم کردن برنج و ...
واینکه ساعت۸شب تافردا ۱۲ظهر فقط آب چای بدون قند ودم نوش بدون عسل وشکر میتونی بخوری
واوایل اگه برات سخت بود هروقت ضغف کردی ی تیکه نون خیاری چیزی بخور به خودت سخت نگیر تا بدنت عادت کنه
و در آخر میتونی هفته ی اول ی روز درمیون بگیری