نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 عنوان یارانه 266 بازدید | 23 پست سه برج بهمون ندادن الان ۶۰۰دادنمگه نباید اون سه برج قبلم بدن 1404/04/25 | 15:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hhhhahhhhh عضویت: 1400/01/24 تعداد پست: 3195 دهک اول و سوم الان میریزنبقیه ۳۱ ماه آقا هستم...که داند بجز ذات پروردگار ؛ که فردا چه بازی کند روزگار
hhhhahhhhh عضویت: 1400/01/24 تعداد پست: 3195 مگه الان یارانه واریز شد؟ دهک اول و سوم آرهبقیه ۳۱ ماه آقا هستم...که داند بجز ذات پروردگار ؛ که فردا چه بازی کند روزگار
معلقاخانم عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 7407 دو همین العا هم بهتون کم دادم العا باید ۸۰۰ میدادن چوندهک ۱ تا ۳ هستید چرا چند ماه ندادن؟
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 دهک اول و سوم الان میریزنبقیه ۳۱ ماه اره ولی سه برج قبل ندادن
atreen79 عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 5986 سه ماه ندادن سره چی قط شده بود؟ ✅ یاد بگیر صبر کنی ، هر چیزی تو زمان خودش اتفاق بیوفته🕛
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 همین العا هم بهتون کم دادم العا باید ۸۰۰ میدادن چوندهک ۱ تا ۳ هستید چرا چند ماه ندادن؟ خب منم همینو میگم بجا ۸۰۰بدن۶۰۰دادناز برج یک قط شد ندادن تا این برج الانم ۶۰۰دادن
hhhhahhhhh عضویت: 1400/01/24 تعداد پست: 3195 اره ولی سه برج قبل ندادن واسه چی ندادن آقا هستم...که داند بجز ذات پروردگار ؛ که فردا چه بازی کند روزگار