2777
2789
عنوان

رفلاکس معده

96 بازدید | 17 پست

سلام دوستان میخام یه نظرسنجی بکنم خواهشا هر کسی رفلاکس داره و با خوردن چیا بدتر میشه تو این تایپیک بنویسین خودم رفلاکس دارم میخام از تجربتون استفاده کنم و با خوردن چی بهتر شدین

خودم وقتی شیرینی یا گوشت زیاد میخورم خیلی ریفلاکس میشم نمیدونم چرا😐

ولی در کد بعد غذا نباید دراز بکشه يا بخوابه، بالشت خواب هم باید کوچیک نباشه دیشب بالشتمو بالا گذاشتم راحت شدم

از جهان مانده فقط جان که مرا ترک کند،من چنانم که محال است کسی درک کند...! درخواست ندین لطفا، قبول نمیکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید سوال زیاد میپرسم...شما پرخوری هم دارین؟چه داروهایی میخورین؟تاثیر دارن.....من می‌دونم معدن مشکل داره و باعث بوی بد دهانم شده.....هنوز دکتر نرفتم ......به نظرت با دارو خوردن رفع میشه

در ظلمات شب تنها خداست که صدایت را میشنود...❤️
ببخشید سوال زیاد میپرسم...شما پرخوری هم دارین؟چه داروهایی میخورین؟تاثیر دارن.....من می‌دونم معدن مشک ...

خودم که دارو جواب نداده میخام اینجا نظرسنجی کنم ببینم دوستان چه قرصی میخورن که درمان شدن

خودم که دارو جواب نداده میخام اینجا نظرسنجی کنم ببینم دوستان چه قرصی میخورن که درمان شدن

یه سوال دیگه....شده موقع قورت دادن غذا مقداری ته حلق بمونه و پایین نره مثلاً یه مقدار کوچیک 

در ظلمات شب تنها خداست که صدایت را میشنود...❤️

پارسال فکر میکردم به خاطر لوزست گیر کردن غذا و بوی بد دهان....لوزمو عمل کردم....ولی هنوز این مشکلو دارم....‌از همه بدتر بوی بدن دهن....واقعا نابودم کرد....دکتر معده و گوارش برم؟

در ظلمات شب تنها خداست که صدایت را میشنود...❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز