وقتی از دست پارتنرم ناراحت میشم فاصله میگیرم حرف نمیزنم جواب تلفن و مسیج نمیدم
بدترین اخلاقی که دارم همینه و خیلی بده خیلی زیاد!
یک ساله روی خودم کار کردم ولی هنوز نتونستم درستش کنم!
جوابم بدم سکوت میکنم نمیتونم حرف بزنم انگار قفل میشم
(اونم خیلی رفتارِ بدی داشت)
خیلی کلافهم🤦🏻♀️