2777
2789
عنوان

توام مثل منی❓👇🏻

188 بازدید | 14 پست

وقتی از دست پارتنرم ناراحت میشم فاصله میگیرم حرف نمیزنم جواب تلفن و‌ مسیج نمیدم

بدترین اخلاقی که دارم همینه و خیلی بده خیلی زیاد!

یک ساله روی خودم کار کردم ولی هنوز نتونستم درستش کنم!

جوابم بدم سکوت میکنم نمیتونم حرف بزنم انگار قفل میشم

(اونم خیلی رفتارِ بدی داشت) 

خیلی کلافه‌م🤦🏻‍♀️

اکثر خانما همینجوری ان

فقط خواهشا قهر میکنین پشت سرش به رفیقاتون انقد بد و بیراه بهش نگین

بسلامتی 3 لاشی    قاضی، متهم، ناشی.                       بسلامتی 3 دلبر     مادرم، پدرم، عشقم.                       بسلامتی 3 کس    ناموس، رفیق، وطن.                       بسلامتی 3 همراه   پیکم، گوشیم، رفیقم.                     بسلامتی 3 مکان    خونه، قبرم، قلبش❤️🥂🥂🥂🥂

اکثر خانما همینجوری انفقط خواهشا قهر میکنین پشت سرش به رفیقاتون انقد بد و بیراه بهش نگین

آره متاسفانه خیلیا اینجوری‌ان!

نمیدونم چرا همچین فکری کردین ولی نه عزیزم اصلا اینطوری نیستم من 🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره متاسفانه خیلیا اینجوری‌ان!نمیدونم چرا همچین فکری کردین ولی نه عزیزم اصلا اینطوری نیستم من 🙏🏻

طبیعی هستی البته من قفل نمیکنم خودم دور میشم ازش تا ی ریکاوری بکنم و طرف هم بدونه ازچشمم افتاده

آره متاسفانه خیلیا اینجوری‌ان!نمیدونم چرا همچین فکری کردین ولی نه عزیزم اصلا اینطوری نیستم من 🙏🏻

ابجی شاید شما اینجوری نباشین ولی اکثر خانما هستن همینجا یه نگاهی به تاپیکا بندازی متوجه میشی 

بسلامتی 3 لاشی    قاضی، متهم، ناشی.                       بسلامتی 3 دلبر     مادرم، پدرم، عشقم.                       بسلامتی 3 کس    ناموس، رفیق، وطن.                       بسلامتی 3 همراه   پیکم، گوشیم، رفیقم.                     بسلامتی 3 مکان    خونه، قبرم، قلبش❤️🥂🥂🥂🥂

چندساله باهمین . رابطه لانگه یا حضوریه ؟

یک سال و نیم 

حضوری

هر وقت دعوامون میشه میریم بیرون اوکی‌ میشیم بعدش🤦🏻‍♀️

الان شرایطش نیست بیشتر از یک‌ ماهه همو ندیدیم و رابطمون به چُخ رفته توی همین یک‌ ماهِ کوفتی!

طبیعی هستی البته من قفل نمیکنم خودم دور میشم ازش تا ی ریکاوری بکنم و طرف هم بدونه ازچشمم افتاده

آره درسته

از نظر قفل شدن کلامی‌ قفل میشم ی وقتایی 

من هم دور میشم هم سرد و قطبِ شمال میشم🤦🏻‍♀️

البته صحبتم میکنم از ناراحتیام باهاش ولی خب🥲

یک سال و نیم حضوریهر وقت دعوامون میشه میریم بیرون اوکی‌ میشیم بعدش🤦🏻‍♀️الان شرایطش نیست بیشتر از ی ...

رابطه جنسی دارین ؟ اون اوکی باشه سخته اختلاف بین تون طول بکشه

🤣🤣🤣میگیم

کلا رفیقاتون امار زندگی تون از خودتون بهتر دارن 

بسلامتی 3 لاشی    قاضی، متهم، ناشی.                       بسلامتی 3 دلبر     مادرم، پدرم، عشقم.                       بسلامتی 3 کس    ناموس، رفیق، وطن.                       بسلامتی 3 همراه   پیکم، گوشیم، رفیقم.                     بسلامتی 3 مکان    خونه، قبرم، قلبش❤️🥂🥂🥂🥂

آقااتازه دقت کردم گفتم چرا همچین حرفی زده این کاربره!آره رنگِ رکابیتون‌ هم میدونن🤦🏻‍♀️

خدایی خانما دیگه همه چیو میگن هیچ حریمی نگه نمیدارن 

بسلامتی 3 لاشی    قاضی، متهم، ناشی.                       بسلامتی 3 دلبر     مادرم، پدرم، عشقم.                       بسلامتی 3 کس    ناموس، رفیق، وطن.                       بسلامتی 3 همراه   پیکم، گوشیم، رفیقم.                     بسلامتی 3 مکان    خونه، قبرم، قلبش❤️🥂🥂🥂🥂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش