2777
2789
عنوان

واکسن

170 بازدید | 13 پست

با سلام و خسته نباشید اگه متوجه بشم که باردارم و واکسن هپاتیت و سرخچه را نزدم و در دوران بارداری بزنم ایا خطری برای خودم و جنین داره ؟و اینکه زدن هردو واکسن با هم اشکالی دارد ؟

تعداد رای : 1
نظرسنجی
واکسن سرخجه
1
100%
واکسن هپاتیت
0
0%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم از راهنماییت ..یعنی قبل از بارداری باید بزنیم ؟چند ماه قبل از بارداری ؟

بله قبل از بارداری باید زده بشه تا تو دوران بارداری مشکلی پیش نیاد 

به من گفتن سه ماه قبل بارداری 

باید اول آزمایش بدی بعد 

تو آزمایش معلوم می شه که بدنت مقاوم هست یا نه 

به دکترت بگو برات می نویسه 

خب اگه نزنیم چی میشه؟یعنی باید قبل از بارداری بزنیم ؟؟؟


اگه بدنت مقاوم نباشه در برابر این واکسن ممکنه تو دوران بارداری از کسی سرخک یا سرخجه بگیری که برای جنین خیلی خطرناکه

خب اگه نزنیم چی میشه؟یعنی باید قبل از بارداری بزنیم ؟؟؟


اره سه ماه قبل بارداری باید میزدی باید رعایت کنی

  خدایا ممنون بابت هدیه قشنگت امیدوارم لایق بوده باشم  .همه در انتظارا رو از صمیم قلبم دعا میکنم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز