2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

172 بازدید | 20 پست

سلام اونایی که زایمان طبیعی داشتن از تجربه تون بگین 

خودم هم قبلا داشتم شش سال پیش ولی همه چی یادم می‌ره

چکار کنم چطوری کنار بیام چیکار کنم سختم نشه 

مثل خر میترسم 

ضعیف شدم خیلی 


معجزه شکر گزاری...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا خودش میگ نترس من از هردرد و ترسی بالاترم (لاخوف) خودتو بسپاردست خدا... ی سری نکات رو رعایت کن و ورزش و پیاده روی و تغذیه ان شاالله اسون فارغ میشی و فندقت رو بغل میگیری💚✨

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
درک میکنمحتما قبلش با دکتر زنان و بیهوشی بیمارستان هماهنگ کن و بی حسی اپیدورال بگیر میشه همون زایمان ...

نمی‌دونم این بیمارستان کوفتی داره یا نه 

فک نکنم☹️

معجزه شکر گزاری...

خدا خودش میگ نترس من از هردرد و ترسی بالاترم (لاخوف) خودتو بسپاردست خدا... ی سری نکات رو رعایت کن و ...

ممنون عزیزم 

از خداوند متعال کمک می‌خوام بهم توان بده دعام کن 


معجزه شکر گزاری...

من 29خلاصه 38 هفته ام تا چهل هفته دنیا میاد انشاالله

پیاده روی زیاد کن زایمانت انشالله راحت باشه برات

شروع کن چون از ۳۷ هفتگی دیگه یواش یواش باید آماده بود

حرفام تک سایزه تو هر مغزی نمیره

ممنون عزیزم از خداوند متعال کمک می‌خوام بهم توان بده دعام کن

حتما نگران نباش اینکارا کارشیطونه ک اذیت کنه ادمو خدابزرگه اینم میگذره 

🌹

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
نمی‌دونم این بیمارستان کوفتی داره یا نه فک نکنم☹️

داره بابا اپیدورال که چیز خاصی نیست حتما سوال کن فوقش برو به بیمارستان که داشته باشه 

شده طلا بفروش ولی نذار این ترس اذیتت کنه 


مگه چندبار تو زندگی قراره این تجربه رو داشته باشی حیف نیست با ترس ووحشت بگذره؟ از طرفی زن اینقدر واسه زایمان اذیت میشه که یه النگو یا گوشواره پیش این زحمت هیچ ارزشی نداره


برای جسمت ارزش قائل باش

پیاده روی زیاد کن زایمانت انشالله راحت باشه براتشروع کن چون از ۳۷ هفتگی دیگه یواش یواش باید آماده بو ...

قبلا لخته خون داشتم پیاده روی یا فعالیت کار زیاد میکردم قسمت چپ شکمم تیر می کشه وحشتناک 

دیروز خیلی پیاده روی کردم 

نصف شب وحشتناک از تیر کشیدن داخل شکم بیدار شدم 

نفسم بند میاد 

نمی دونم چه کوفتی یه 

دکتر هم رفتم میگه مشکل نداری آخه 

معجزه شکر گزاری...

هفته های اخر ورزش های مناسب لگن رو انجام بده. روزی هم ک دردت گرفت پیاده روی داشته باش

 پله برو.خیلی کمک میکنه.

و اینکه روش‌های صحیح زور زدن رو از دکتر یا ماما بپرس ک زور کاذب نزنی

لطفا برا سلامتی بچهام صلوات بفرستید.ممنونم❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز