2777
2789
عنوان

خانواده سمی

591 بازدید | 43 پست

اکثر اوقات حالم از تک تک اعضای خانواده م بهم میخوره 

همیشه گیر دادن و بحث های تموم نشدنی و کنترل گری

انقدر که نبودن مون کنار هم بهتر از بودنمون هست 

خدایا منو از این خانواده جدا کن به هر طریقی که خودت صلاح میدونی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاءالله این جدایی یا دنبال درس و آینده رفتنت باشه یایه ازدواج پر از آرامش و خوشبختی

عزیزم سنم از درس گذشته 

کسی هم نمیاد در خونه در بزنه بیینه لین خانواده اگه دختر داره بیاد خواستگاری 

فقط دو راه مونده 

مرگ من ، یا مرگ همه اونا 

به جفتش به یک اندازه راضی هستم 

عزیزممممم چقدر بدخب چرا نذاشتن اخه بری پی زندگیت گناه کردن

کدوم زندگی ؟

مگه با کسی آشنا شدم که به این مراحل برسه ؟

دو تا آدم روانپریش عقده ای کنترل گر شکاک با هم ازدواج کردن و خدا از بخت بد من ، من بینوا رو بهشون داد 

دوستان من یه دغدغه و مشکلی دارم راستش و خانوادهم نمیزارن امسال پشت کنکور بمونم و می‌خوام امسال پیرا بیارم یه چیزی و برم یه شهر دیگه که حداقل سلامت روان داشته باشم دور از ازشون و دعوا نکنم اونقدر باهام بعدش برای کنکور بخونم 


برای همین میشه تاپیک آخرم رو هرکس می‌تونه جواب بده ممنون میشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز