2777
2789
عنوان

خواستگاری

136 بازدید | 11 پست

اگر یک خانومی غیرمستقیم به یک آقایی نشون میده که با فرد دیگه ایی ارتباط داره بعد از طرف دیگه سعی می کنه توجه اون رو جلب کنه با پوشیدن لباس مثل اون یا دوستی با همکارهاش یا شرکت در محل کارش

این خانوم بالاخره از این آقا بدش میاد به نظرتون یانه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میخواد جذبش کنه

وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(سوره بقره، آیه ۲۱۶)«و بسا چیزی را خوش نداشته باشید در حالی که خیرِ شما در آن است، و بسا چیزی را دوست بدارید در حالی که شرّ شما در آن است، و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید.»ما می‌خواهیم، اما او می‌داند...و آن‌چه او سازد، همان خیرِ ماست.«وَاللهُ یَعلَمُ وَأَنتُم لَا تَعلَمونَ»(سوره بقره، آیه ۲۱۶)

یا میخواد غیرتی بشی

یا میخواد بری ابراز علاقه کنی 

یا تو آب نمک نگهت داشته

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

لاشیه طرف دیگه این پرسیدن داره!

ازونجایی که درمورد هر موضوعی نظر نمیدم ؛ پس اگه نظرمو یه جا گفتم که مخالفش بودی لطفا ریپلای نکن نمیخوام متقاعدم کنی،چون نظرم طبق تجربه خودمه😊••••••• امروز دوم شهریور۱۴۰۲با خودم عهد میبیندم که بجز راهنمایی و مشاوره در حد درک و فهم خودم از موضوع بحث؛ در هیچ تاپیکی پست نگذارم و البته بجز موارد فان ؛؛ و هیچ‌وقت در تاپیک های تعریف از خانواده اعم از پدر،مادر،خواهر،برادر،همسر و فرزند شرکت نکنم ،چون هروقت شرکت کردم بعدش کلی انرژی منفی روانه زندگی خودم و اون افراد شد!!! •••••••••روابط دوستانه یا عاشقانه تو باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش،باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت خوشحالی و آسون تر شدن مسیر زندگیت باشن، اونا باید باشن تا از زندگیت لذت بیشتری ببری و حالت خوب باشه کنارشون نه برعکسش،زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست•••••••••

کاش شما مردا بفهمین ما برای شما ارایش نمیکنیم یا تیپ بزنیم؟ از کجا معلوم به تو علاقه داره که از الان میخای کنترلش کنی که چرا با بقیه حرف میزنه؟ تو اصلا امادگی شروع یک رابطه با این دیدگاه نداری

درخواست دوستی نفرستید متشکرم🤍🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز