اگر یک خانومی غیرمستقیم به یک آقایی نشون میده که با فرد دیگه ایی ارتباط داره بعد از طرف دیگه سعی می کنه توجه اون رو جلب کنه با پوشیدن لباس مثل اون یا دوستی با همکارهاش یا شرکت در محل کارش
این خانوم بالاخره از این آقا بدش میاد به نظرتون یانه؟
اگه تو نخش نری و قضاوتش نکنی کلا برات بهتره ولش کن
۱ — در مورد خودم هر چی لازم بوده اینجا نوشتم البته معلوم نیست کدوم درست و کدوم غلطه ماهیت فضای مجازیه ۲ — چرا ناراحت ؟ چرا عصباني ؟ درست بپرس جواب ميدم ۳ — مرزها و مهم ها انسانیت و ادبه نه جنسیت و پول و سواد و دین و قد و پوست و قومیت و زبان و ..... ۴ — اگر پاسخ عزیزان رو ندادم یعنی تعلیق شدم ، تمام .