2777
2789

بستگی به خودتون داره

من محیط خلوت و بیشتر میپسندم، اگه همیشه اینجوری بودید

الان میتونی تنوع بدی و مهمون دعوت کنی

    //   کِـی به انداختن ِ سنگ پیاپی در آب ، ماه را میشود از حافظه ی آب گرفت !؟ //   میرسن روزای خوب🤍🌸🌱 پَرواز ۶۵۰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

[QUOTE=388195644]بستگی به خودتون داره من محیط خلوت و بیشتر میپسندم، اگه همیشه اینجوری بودید الان میتونی تنوع بدی و ...[/Qنامزدم دورش خلوت باشه راحت‌تره یعنی دوتایی باشیم خیلی براش راحت‌تر 

اولین تولده؟خودت سرکار میری؟

نه اولین تولدش نیست میشه سومین تولدش ولی خب تو دوستی بودیم و نامزدی بعد تولد درست براش نمی‌گرفتم فقط کادو می‌گرفتم ولی امسال می‌خوام یه تولد خیلی خوب براش بگیرم خودمم نه سر کار نمیرم دانشجوام بعد یه کمی پول جمع کردم یعنی پولای چند ماهمو جمع کردم دست بهشون نزدم واسه تولد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز