بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
[QUOTE=388195644]بستگی به خودتون داره من محیط خلوت و بیشتر میپسندم، اگه همیشه اینجوری بودید الان میتونی تنوع بدی و ...[/Qنامزدم دورش خلوت باشه راحتتره یعنی دوتایی باشیم خیلی براش راحتتر
نه اولین تولدش نیست میشه سومین تولدش ولی خب تو دوستی بودیم و نامزدی بعد تولد درست براش نمیگرفتم فقط کادو میگرفتم ولی امسال میخوام یه تولد خیلی خوب براش بگیرم خودمم نه سر کار نمیرم دانشجوام بعد یه کمی پول جمع کردم یعنی پولای چند ماهمو جمع کردم دست بهشون نزدم واسه تولد