2777
2789
عنوان

گشنگی بارداری 😐

59 بازدید | 12 پست

برا شام قبلش ی نون ست با کره مربا زمینی خوردم بعدش ده لقمه لوبیا چیتی و نون با پنج تا زردآلو و نصف موز با سالاد پاستا هنو گشنمه دهنم سرویس شد ب خاطر اینک قرص اهن خوردم ؟

من انقدر میخوردم که نگو ، خودت رو سرزنش نکن ، چون بدنت نیاز داره توام میخوری ،نینی باز گشنشه

خسته شدم عادت ندارم اخه اینجوری من غذا خوردنم مث گنجشک بود 😑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بارداریم افتضاحه از ماه اول تا ماه آخر رفلاکس معده و تهوع میگیرم وحشتناااااکهه عمرا دیگه بچه بیارم  غذا برام هیچ لذتی نداشت 

دعااا دعاا میکردم بچه بدنیا بیاد 

  

من انقدر میخوردم که نگو، الان ولی خیلی کم غذا میخورم که قابل مقایسه با زمان بارداریم نیس ،توام نگران نباش 

اتفاقا اون دوران غذا ها خوشمزه و خوشبو ان، بعدش دیگه ن زیاد😂

خسته شدم عادت ندارم اخه اینجوری من غذا خوردنم مث گنجشک بود 😑

منم خیلی کم غذام، ولی بارداریم عجیب زیاد میخوردم سیر نمی‌شدم 

الان باز همون طور کم غذام غصه نخور بعد زایمان درجا عوض میشی

من بارداریم افتضاحه از ماه اول تا ماه آخر رفلاکس معده و تهوع میگیرم وحشتناااااکهه عمرا دیگه بچه بیار ...

اخه بمیرم من تا ماه اول خوب بودم بعدش دو ماه بعدش حالت تهوع ماه چهارم بارداریم هم بی میل بودم از ماه پنجم ب بعد هرچی میگذره بدتر میشم میل ب غذای خاصی ندارم ولی گشنمه همش گفتم شاید از قرص اهن و مولتی ویتامین

منم خیلی کم غذام، ولی بارداریم عجیب زیاد میخوردم سیر نمی‌شدم الان باز همون طور کم غذام غصه نخور بعد ...

چی بگم ولله روزی ک خوب و حسابی غذا بخورم خوبه تا ی روز ی وعده رو یکم کم بخورم پدرم در میاد از گشنگی امروز یکم ناهارمو کم خوردم اینجوری شدم هرچی میخورم سیر نمیشم 

عادیه

تا حد ممکن تو بحثهایی ک تهش نظر هیچکس عوض نمیشه صحبت نکنیم مدرک تحصیلی به تنهایی نمیتونه ارزش کسیو تعیین کنه بستگیبه سن اون ادمم داره که نسبت به سنش به چیا رسیدهمثلا نمیشه از ی جوون ۱۸ ساله توقع لیسانس داشت!کسی ک تصمیم گرفته دیگه پیشرفتی نکنه و تلاشی نکنه فرق داره با کسی ک داره تلاششو میکنه

چی بگم ولله روزی ک خوب و حسابی غذا بخورم خوبه تا ی روز ی وعده رو یکم کم بخورم پدرم در میاد از گشنگی ...

آخ گفتی یاد خودم افتادم دقیقا همینجوری بودم😂😂

با اینکه عوض اون ناهار ک کم خوردم کلی خوراکی میخوردم بازم سیر نمیشدم 

😑

جان

تا حد ممکن تو بحثهایی ک تهش نظر هیچکس عوض نمیشه صحبت نکنیم مدرک تحصیلی به تنهایی نمیتونه ارزش کسیو تعیین کنه بستگیبه سن اون ادمم داره که نسبت به سنش به چیا رسیدهمثلا نمیشه از ی جوون ۱۸ ساله توقع لیسانس داشت!کسی ک تصمیم گرفته دیگه پیشرفتی نکنه و تلاشی نکنه فرق داره با کسی ک داره تلاششو میکنه

اخه بمیرم من تا ماه اول خوب بودم بعدش دو ماه بعدش حالت تهوع ماه چهارم بارداریم هم بی میل بودم از ماه ...

ن زن باردار همیشه گشنشه 

منم همیشه گشنم میشد ولی اسید معده مگه میذاشت چیزی بخورم داغون میشدم از بارداری متنفرم 

  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792