خانوما فکر کنم زگیل تناسلی گرفتم
یچیزی روی واژنم در اومده که برجستس و من مجردم
ماه پیش شرت مامانم رو اشتباه پوشیده بودم و ازون به بعد هی سوزش گرفتم یهو دیدم این در اومده
دارم میمیرم از ترس و استرس حتی دکتر هم نمیتونم برم آخه من که پول درمان ندارم
فقد دعا میکنم کاش بمیرم همین😭
دیگه تا آخر عمرم نمیتونم ازدواج کنم حتما سرطان میگیرم