2777
2789
عنوان

خاتون

| مشاهده متن کامل بحث + 945 بازدید | 36 پست
چون مرده ، دقیقا سر قبادم همین وضع بود

من از قباد هم بدم میاد فرهاد رو بیشتر دوست داشتم بنظرم چون بازیگر های خوبی این نقشارو بازی کردن طرفدار قباد و شیرزاد هستن

با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ❤🤍💚 فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مدافعین کودک همسری وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

چرا هیشکی ندید ک خاتون داغدار بود با این حال شیرزاد زد تو گوشش اونم تو جمع 🥲 خاتون اونجا بود ک از ش ...


معمولا از نقش منفی قدرتمند و به ظاهر عاشق خوششون میاد و واقعیت رو نمیبینن مثل قباد در شهرزاد

در صورتی که شیرزاد سر ماجرای پدرش بهش دروغ گفته بود و خاتون مجبور شده بود باهاش ازدواج کنه 

شیرزاد هم میدونست دوستش نداره

قباد هم اون موقعی که باید پشت شهرزاد می‌ بود پول و ثروت رو ترجیح داد

در سرم جنگ های بسیاریست وتنها کشته اش منم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز