2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سفارش بگیرم و ثبت کنم جواب سوال مشتریارو بدم

اگر تبلیغ کنی و سفارش بگیری خوبه ،رو هر سفارش ده درصد مال شما

من یه دوستم همینکارو میکنه


 من باید شاد باشم ،،.،..... به درک که خیلی از مشکلات حل نمیشن 😊
اگر تبلیغ کنی و سفارش بگیری خوبه ،رو هر سفارش ده درصد مال شما من یه دوستم همینکارو میکنه

اها ولی خب نیسن کسایی ک بخوان .فلا دنبالشم خبری, نیس

ی صلوات برای رسیدن به حاجتم میفرستی مرسی❤️💐

سلام عزیزم‌من ادمین میخام. بوتیک لباس زنانه بچگانه دارم اما خودم نمیتوتم تو مجازی فعالیت داسته باشم بعلت نداشتن وقت.

اگه خودت پیج اینستا داری یا هر فضای دیگ فرقی نداره. جنسامو میفروشی منم ب ازای هر فروش ۱۰ درصد بهتون میدم. اگه خواستی خبرم کن🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز