چهار ماهه که عقد کردیم یارانمونو جدا کردن بعد امروز زنگ زدیم پیگیری کردیم گفتن که باید وارد سایت بشیم منم وارد سایت شدم که درستش کنم ولی هعی پیام میرفت برا نامزدم
اخرش گفت بسته گشنه یارانه
یعنی چی گشنه یارانه
منم بیخیالش شدم
از کجا برم درخاست حذف یارانه بزنم ک دیگه بهمون تعلق نگیره