2777
2789
عنوان

سایز النگو

| مشاهده متن کامل بحث + 6947 بازدید | 25 پست
الان چی کنم ؟4تا یا 3 تا؟

هرچی اندازه ات بود😂😂

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔

ولی باید طوری باشه که از انگشتها رد بشه.خود من انگشت شصتم میذاشت یک میخریدم اما حالا دو میذارم.

در تلاطم زندگی باخدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.سرم بالاست چون بالا سرم خداست❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میشه النگوهاتو تو دستت ببینم😁😁😅

نه متاسفانه یکیشو برای رهن خونه فروختم اون یکی هم شکست کلا الان دستم خالیه یک وقت نگی دورغ می گفت ها

پدرم دنیا بی تو چقدر خالیست😭😭😭😭😭😭
هرچی اندازه ات بود😂😂

آخه از کجا بفهمم من دلم النگو 1 میخواد اما وقتی دیدمش گرخیدم حس کردم کوچیکه اینم بگم این النگوهای خودم به راحتی از دستم درمیاد یعنی 1 اندازه میشه؟؟؟

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
نه متاسفانه یکیشو برای رهن خونه فروختم اون یکی هم شکست کلا الان دستم خالیه یک وقت نگی دورغ می گفت ها

نه گلم شوخی کردم اصلا🤗😊

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
آخه از کجا بفهمم من دلم النگو 1 میخواد اما وقتی دیدمش گرخیدم حس کردم کوچیکه اینم بگم این النگوهای خو ...

بله باید یک میگرفتی

همونجا تو طلا فروشی دستت میکردی!!

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
بله باید یک میگرفتی همونجا تو طلا فروشی دستت میکردی!!

بلد نبودم 

وای من پشییییمووونم بهوام عوض کنم خیلی ازش میوفته تازه باید 200  روش بذارم 1 بگیرم

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
منم النگو یک میخوره به دستم خیلی هم راحت در میاد

آخه مچ دسته من تپلیه چاق نیستما 59 کیلو هم بودن دستم تپل بود مجش  کلا دستم تپله فکر نکنم یک راحت بره 

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز