تو ی رابطه ایی بودم ک ۶ماه اول رابطه رو اصلا جدی نمیگرف
بعدش ک جدی شد هر سرموضوعی کات میکردیم ی دعوای کوچیک میشد میگف اصلا کات کنیم
خودش کمیگف خیلی دوسم داره ولی ت رفتاراش نبود این
هرچی میشد اصلا ادم حامی نبود میگف تقصیر توعه دعوا میشد گذشترو میزد ت سرم اره ت فلانی اینا باز خودش ب هر روشی بود برمیگشت
الانم کدیگ انقد کات کردیم دیگ خسته شدم حقیقتا دوس ندارم برگردم بهش نزدیک ۶۰بار کات کردیم
هرچی دیروز زنگ زد گفتم نه گف دیگ نمیزنم نمیدونم چرا من عاشق این ادم شدم
شاید چون پدرم محبتی ک بایدو بهم نکرد