پسر همسایهمون زن گرفته یه بچه ۷ ساله داره بعد الان امروز همین الان دیدیم صدای دعوا و جیغ و داد میاد وقتی رفتیم دیدیم شوهر زنشو زده از خونه کرده بیرون میگه من میخوام برم زن دوم بگیرم تو باید بیای دادگاه رضایت بدی بعد این زنه هم میگه فقط منو طلاق نده مامانم یه داداش فلج تو دستشه نمیتونم برم سربارش بشم دلم به حال زنه سوخت بگو زن برو طلاقتو بگیر با مهریت میتونی بهترین خونه رو برای خودت بخری بچهتم که میاد برا خودت چون مرده گفته من بچه رو نمیخوام چون زن دومم قبولش نداره برو برای خودت زندگی کن چرا میمونی این حقارتتو تحمل میکنی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هرچی میکشیم از همجنس خودمونه از هرزهای دوزاری که چتر زندگی مردم میشن درسته مرد هم مقصره ولی تا هرزه ...
هرزه باز که کمربند و زیپ شلوارش شله دست خودش نیست با عنوان من مَردم اختیار و اراده ندارم خدا اینجوری من و خلق کرده آلت سرگردانیم که با دیدن زنها از خود بی خود میشیم