2777
2789
عنوان

زن دوم

| مشاهده متن کامل بحث + 593 بازدید | 49 پست
دورم هر کی زن دوم گرفته زن اولشم کنارش مونده و جدا نشدهما زنا خیلی حقیریمالان اگه زنی خیانت کنه مرد ...


مگه نمیگن رضایت زن اول باید بلشه و عدالت ذو مرد رعایت کنه؟ پس این حرفها در حد حرف و شعاره

با۱۱۴تا سکه نمیشه ی خونه خرید؟ اصن باشه قبول نمیتونهخود دولت میاد خونه پسره میده ب زنه


مگه کل سکه رو یه جا میده میلیاردره مرده پولداره؟

دلت خوشه قسط بندی میکنن، میره اموالش یا همون خونه یا ماشینی داره به اسم مادرش میزنه به قاضی میگه هیچی ندارم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هرچی میکشیم از همجنس خودمونه از هرزهای دوزاری که چتر زندگی مردم میشن درسته مرد هم مقصره ولی تا هرزه ...


هرزه باز که کمربند و زیپ شلوارش شله دست خودش نیست با عنوان من مَردم اختیار و اراده ندارم خدا اینجوری من و خلق کرده آلت سرگردانیم که با دیدن زنها از خود بی خود میشیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز