پسر همسایهمون زن گرفته یه بچه ۷ ساله داره بعد الان امروز همین الان دیدیم صدای دعوا و جیغ و داد میاد وقتی رفتیم دیدیم شوهر زنشو زده از خونه کرده بیرون میگه من میخوام برم زن دوم بگیرم تو باید بیای دادگاه رضایت بدی بعد این زنه هم میگه فقط منو طلاق نده مامانم یه داداش فلج تو دستشه نمیتونم برم سربارش بشم دلم به حال زنه سوخت بگو زن برو طلاقتو بگیر با مهریت میتونی بهترین خونه رو برای خودت بخری بچهتم که میاد برا خودت چون مرده گفته من بچه رو نمیخوام چون زن دومم قبولش نداره برو برای خودت زندگی کن چرا میمونی این حقارتتو تحمل میکنی