مامانم حدود دو ماه ازش مراقبت کرد چون مریض بود حالا یه بحثی پیش اومده مامان بزرگم به مامانم گفته خفه شو گمشو مامانمم هیچی نگفته ا امشب من فهمیدم به نظرتون زنگ بزنم به عمههام بگم از مادرتون مراقبت کنید مامان من وظیفه نداره مادر شوهرش رو تر و خشک کنه وظیفه دختراشه مامان من اشتباه کرد خوبی کرد پارسالم پدر شوهرش رو برد دکتر آورد اخرش با بابامم دعوا کردن مامانم چون مامان و بابا نداره اینا رو به عنوان مامان و بابای خودش میدونه ولی وظیفش نیست ازشون مراقبت کنم وظیفه شما دختراشه دیگه نبینمش این طرفا