2777
2789
عنوان

دلم خیلی شکست💔

105 بازدید | 8 پست

یکی از فک و فامیل بهم گفت لول و شعور من از تویی ک دانشگاه نرفتی خیلی بالاتزع اونم تو جمع منم قفل کردم نتونستم چبزی بگم 

بع نظرتون بایذ چی بهش میگفتم

بعد گفت اخع تا تو اجتماعم نری ک خواستگاری برات نمیاد در صورتی من خیلی خواستکار داشتم خودم قصد ازدواج نداشتم

میخوام استوری بذارم چون مهمون بود زشت بود اون موقع حتی جواب بدم

حالا خودش رشتش تجربی قبول نشد رفت ی دانشگاع چرت پیام نور ی رشته چرت البته من منظوری با پیام‌نوری های عزیز ندارم

گفت تو خونه موندی منتظر شوهر در صورتی این طور نیست من. کلی کار کردم تو این مدت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا ذهنتو درگیر نکن به نظرم و هیچ کاری انجام نده و بعدا جایی اگر تنها گیرش آوردی یه صحبت منطقی باهاش داشته باش و محلش نگذار و کمکی چیزی ازت خواست رد کن کلا ولش کن 

اون که تو زندگی شما نبوده که همینطوری میاد اظهار نظر میکنه برای خوش چرت میگه 😐

چ‌کارایی کردیچند سالتهچرا دانشگاه نرفتی؟نمیخواستی ادامه بدی؟

چرا دوس داشتم ولی همش شهر دور اوردم نذاششن

دوس نداشتم رشته الکی برم پول خرج کنم فقط ۲۰سالمه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز