2777
2789
عنوان

چشم زدن

211 بازدید | 17 پست

سلام 

اگر فردی فردی را ببیند هم زمان در چشم یکی شام برقی بزند و طرف مقابلش بلافاصله حالش بده شود و دچار مریضی و سردرد شود آیا میشود گفت چشم زخم بوده است؟ 

بلی میشود گفت که چشم زخم بوده ولی این اتفاق برای چه کسی افتاده است میشود بگویید😐😂

خسته بودم حرفاتون خسته ترم کرد❤️‍🩹:).                                          یک عدد نومزد دارم جونننننن(جنوبیا میدونن چی میگم اینو اون جون بخونین😅)درخواست ندیدن که خیط میشین😊

نمیدانم برق را چگونه دیده ای ای حکیم اما به نظر می آید چشم زخم آنقدر سریع همچون برقی جهنده نمی تواند تاثیر بگذارد دقایقی فرصت ده تا با حکیم ابو علی سینا از طریق عو اعزراعیل تماس بگیرم و صدد علمی اش را به تو بگویم

مشترک مورد نظر از دسترس خارج شد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این را نمیدانم برادر 


میگویم چه شد آن بانویی که با پدرش درگیر بودی؟ 


آیا توانستی ایشان را به همسری برگزینی یا دمارت را دآوردن؟؟

جدیدا تو نی نی سایت مد شده وقتی میخوان یکی رو نصیحت کنن اولش مینویسن " ببین عزیزم من مسلمان نیستم و دین شما رو قبول ندارم ولی بنظرم فلان و بهمان و ........ " خب وقتی از پاسخ طرف اونقدر میترسی که خودتو کافر نشون میدی بهتره فاز نصیحت هم نگیری ... چه کاریه آخه ... البته جدیدا گفتن این جملات رو کلاس میدونن و شایدم توجیهی برای کارهای غیرشرعی. (دین هیچ ربطی به آخوند جماعت نداره) ///// یه چیز دیگه هم بگم و عذرخواهی کنم از شما عزیزان، من زیاد اهل خوندن اعلانات نیستم . از اون زنگوله بالای صفحه خوشم نمیاد . بنابراین اگه جوابی ندادم ناراحت نشید ... بطور اتفاقی اگه بین کامنتها ریپلای شما رو دیدم باکمال میل جواب میدم ///// اونقدر دلم برای جوانان ساده و بی پناه هموطنم میسوزه که همیشه و همه جا یک دعا ورد زبونم هست و اونم عاقبت بخیری پسران و دختران سرزمینم هست .
نمیدانم برق را چگونه دیده ای ای حکیم اما به نظر می آید چشم زخم آنقدر سریع همچون برقی جهنده نمی تواند ...

چقدر غلط املایی داشتی ای بانوووووو 


امان از کیبورد بی لیاقت 

جدیدا تو نی نی سایت مد شده وقتی میخوان یکی رو نصیحت کنن اولش مینویسن " ببین عزیزم من مسلمان نیستم و دین شما رو قبول ندارم ولی بنظرم فلان و بهمان و ........ " خب وقتی از پاسخ طرف اونقدر میترسی که خودتو کافر نشون میدی بهتره فاز نصیحت هم نگیری ... چه کاریه آخه ... البته جدیدا گفتن این جملات رو کلاس میدونن و شایدم توجیهی برای کارهای غیرشرعی. (دین هیچ ربطی به آخوند جماعت نداره) ///// یه چیز دیگه هم بگم و عذرخواهی کنم از شما عزیزان، من زیاد اهل خوندن اعلانات نیستم . از اون زنگوله بالای صفحه خوشم نمیاد . بنابراین اگه جوابی ندادم ناراحت نشید ... بطور اتفاقی اگه بین کامنتها ریپلای شما رو دیدم باکمال میل جواب میدم ///// اونقدر دلم برای جوانان ساده و بی پناه هموطنم میسوزه که همیشه و همه جا یک دعا ورد زبونم هست و اونم عاقبت بخیری پسران و دختران سرزمینم هست .
قطعا میخوام تجربمو بکم اگه ممکنه درخواستمو قبول کنید چون کاربریم تازست پستام دیر ثبت میشن

بی خیال خواهر 

تازه واردی 

ایشون تاپیک سرکاری و فان میزنن 


نی نی یار بفهنه درخواست دادی تعلیقت میکنه 


معلوم نیس پشت کاربری کی نشسته 


اینجا بگو خصوصی چرا

جدیدا تو نی نی سایت مد شده وقتی میخوان یکی رو نصیحت کنن اولش مینویسن " ببین عزیزم من مسلمان نیستم و دین شما رو قبول ندارم ولی بنظرم فلان و بهمان و ........ " خب وقتی از پاسخ طرف اونقدر میترسی که خودتو کافر نشون میدی بهتره فاز نصیحت هم نگیری ... چه کاریه آخه ... البته جدیدا گفتن این جملات رو کلاس میدونن و شایدم توجیهی برای کارهای غیرشرعی. (دین هیچ ربطی به آخوند جماعت نداره) ///// یه چیز دیگه هم بگم و عذرخواهی کنم از شما عزیزان، من زیاد اهل خوندن اعلانات نیستم . از اون زنگوله بالای صفحه خوشم نمیاد . بنابراین اگه جوابی ندادم ناراحت نشید ... بطور اتفاقی اگه بین کامنتها ریپلای شما رو دیدم باکمال میل جواب میدم ///// اونقدر دلم برای جوانان ساده و بی پناه هموطنم میسوزه که همیشه و همه جا یک دعا ورد زبونم هست و اونم عاقبت بخیری پسران و دختران سرزمینم هست .
بی خیال خواهر تازه واردی ایشون تاپیک سرکاری و فان میزنن نی نی یار بفهنه درخواست دادی تعلیقت میکنه مع ...

پشت کار برایش عمو اعزراعیله🤣 شاید سرپا بود از کجا میدونی نشسته!؟

مشترک مورد نظر از دسترس خارج شد.

نمیدانم برق را چگونه دیده ای ای حکیم اما به نظر می آید چشم زخم آنقدر سریع همچون برقی جهنده نمی تواند ...

😂😂😂😂😂😂😂🤦

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز