2777
2789
عنوان

نصیحتانه

355 بازدید | 47 پست

خب سلام

پیشاپیش سال نوتون مبارک و امیدوارم که سالی پر از خوشی ، پول ، سلامتی و سالی پربرکت داشته باشید

چهارشنبه سوری مواظب خودتون باشید

----------------

ایندفعه میخوام درمورد ناراحتی و غم حرف بزنم


خب ببینید دوستان من ، غم و ناراحتی افکارین که به خاطر یه سری اتفاقات بد ، ممکنه که برامون بوجود بیان / چندتا مثال بزنم: غم و ناراحتی یه بچه کوچیک ۵/۶ ساله مثلا اینه که فلان ماشین فلزی اسباب بازی فروشیو نداره یا هم بدتر از اون ، جر و بحث خانوادگی 

به طور کلی نباید تو خونه جر و بحث خانوادگی باشه اونم از نوع شدید و هوار کشیدن و پرت کردن لیوانی چیزی ، نباید اصلاا اینجوری باشه چون هم اون مثلا زن شما خیلی ازتون بی توقع میشه و نسبت به شما سرد میشه

بحث خانوادگی باید اروم باشه مثلا اون زن و شوهر بشینن عین ادم حرف بزنن که بچه هم حالا هرچند سالش بود ، ناراحت نشه


یه سری غم و اندوه هستن که همینجوری الکی الکی حس میکنیم تو ذهنمون هستن مثلا میتونه به خاطر زیاد فکر کردن( اورثینکر) باشه ، به خاطر عذاب وجدان(مثلا انجام ندادن کاری ، یا نرسیدن به کاری یا ناراحت کردن یکی و...) می‌تونه به خاطر زیاد تو خونه موندن باشه میتونه به خاطر بی اعصاب بودن باشه یا حتی میتونه به خاطر این باشه که روابط اجتماعی ندارید یعنی معاشرت ندارید مثلا میرید سوپری جایی معذبید خب؟ اره & یکی دیگشم همینطور الکی‌تره ، مثلا صبح از خواب پا میشید ، بی حوصله کسل همون اول صبح میگید چرا بیدار شدم حوصله ندارم کاری کنم و ‌....


بیرون کردن افکار الکی و بی دلیل یا حتی همه چیز ، به خودمون بستگی داره

منظورم از همه چیز ، دنیای خودمونه ، ذهنمونه ، نوع رفتارمونه نوع مثلا خوابمونه نوع عبادتمونه و همچین چیزایی ؛ تمام این‌ها به خودمون بستگی داره ^ به خودمون بستگی داره که چجوری باشیم چجوری نباشیم 


—شما خودتون می‌تونید و باید چیزهای بد رو از زندگی بندازید بیرون 

نباید اورثینکر باشید چون طبق تحقیقات انجام شده ، به قسمتی از مغز اسیب میرسونه

اورثینکر نباشیم چی میشه؟ قسمتی از غم و ناراحتیای الکی که داریم از بین میره ، وقتمون از هر نظر بیشتر میشه ، مغزمون راحت میشه ، خودمون آروم میشیم ، زندگی برامون عوض میشه! من خودم اینجوری بودم ولی الان خودمو تغییر دادم پس شما هم میتونید 

این خیلی بده که الکی الکی ناراحت و غمگین باشید 

پس عزیزان من خودتون رو تغییر بدید تا یه زندگی خوب و آروم داشته باشید

← به یه سری چیا هم نباید اهمیت بدید چون اونم باعث میشه ناراحت باشید دوباره 

این یه سری چیا هم که میگم ، برا هرکس متفاوته خودتون باید پیداش کنید


-البته قبل اینکه خودتون رو از اورثینکری در بیارید ، پیشنهاد میشه: 


۱_قشنگ فکر کنید به همه چی مثلا چطور پدری باشید ، رفتارتون چطور باشه پیش هرکس مثلا تو مثلا ۲ سال دیگه ۲۰ سال دیگه


۲_رفتارات بد خودتون و عادت های بد خودتون رو پیدا کنید و از بین ببرید که این خیلی بدرد میخوره تو زندگیتون چه در اجتماع چه زندگی شخصی زناشویی مثلا


۳_رفتار های بد و زشت پدر و مادر رو شناسایی کنید و چیکار کنید؟ تصمیم بگیرید که مثل اونا نباشید تو اون کار یا رفتاراشون یعنی مثلا پدر یه رفتار زشت زشت داره مادر هم همینطور ، شما اونارو می‌بینید و میگید که نه ، من نباید این رفتارو داشته باشم چون زشته و بعداً براتون مشکل میشه تو زندگی 




امیدوارم متوجه شده باشید 

به چشماتون استراحت بدید


عزت زیاد


(ثبت: ۲۵/۱۲/۱۴۰۳)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عید شماهم صدق الله علی عظیم هپی باشه💀

دخترم،محمدرضا غفاریم بازیگره، این اسم هم ماجرا داره پس انقدر نگید پسرهاااا:)خیلی دوست دارم چیزایی بگم که گاهی از اون حالو هوای غم بیارمتون بیرون💜🦄خوشحالیت خوشحالم میکنه پس یه لبخند واسه دلخوشیم بزن و بدون که همونی که بخاطرش داری ناخونتو میجوی و موهاتو میکنی و پوست لبتو و پوست ناخونتو واسش میکنی همونی که بخاطرش پاهات اینطوری داره میلرزه خیلی خوب پیش میره خب من به تلاش تو و قدرت خدا خیلی ایمان دارم پس انقدر حرص نخور بجاشو هروقت دلت گرفت بیا بغلمو بدون تا اخرش من باهاتم🙂🐣💛

فکنم ی مواد جدید تولید کردن 

آدما رو میبره به قدیم

هفت تیر شیش تا تیر داره هفتمیش خودتی!🔥 پیامم رو دیدی ی صلوات مهمونم کن🧡 محتاج دعای نی نی سایتیا💋💋💋 تاپیک های قبل ۱۴۰۴ به من تعلق ندارد

وقتی قند شکنت بعد چهار ماه وصل میشه ولی تو یه متن قشنگ داری😂

دخترم،محمدرضا غفاریم بازیگره، این اسم هم ماجرا داره پس انقدر نگید پسرهاااا:)خیلی دوست دارم چیزایی بگم که گاهی از اون حالو هوای غم بیارمتون بیرون💜🦄خوشحالیت خوشحالم میکنه پس یه لبخند واسه دلخوشیم بزن و بدون که همونی که بخاطرش داری ناخونتو میجوی و موهاتو میکنی و پوست لبتو و پوست ناخونتو واسش میکنی همونی که بخاطرش پاهات اینطوری داره میلرزه خیلی خوب پیش میره خب من به تلاش تو و قدرت خدا خیلی ایمان دارم پس انقدر حرص نخور بجاشو هروقت دلت گرفت بیا بغلمو بدون تا اخرش من باهاتم🙂🐣💛

پستت یکم تاخیر داشت ولی به بزرگواری خودمون میبخشیم 

پروفت چرا خانمانه اس

غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لطفا بهم بگید

beellaa | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز