noor_00 مدیر عضویت: 1403/03/27 تعداد پست: 3512 عنوان حس شیشم | مشاهده متن کامل بحث + 249 بازدید | 43 پست حس شیشم هست؟ اگه دور و برت، همه جا تاریکه، دوباره نگاه کن شاید نور زندگی خود تو باشی! خودت رو دست کم نگیر✨ 1404/04/19 | 00:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fana85 عضویت: 1404/04/18 تعداد پست: 34 کمتر از ۳ یا ۴ سال دیگه دوست داره برات ناز میکنه به حرفت گوش میده خوش تیپ و خانواده داره یعنی ممکنه امسال باشه؟فامیله یا غریبه؟
کنکوری۹خسته عضویت: 1403/05/26 تعداد پست: 12818 کمتر از ۳ یا ۴ سال دیگه دوست داره برات ناز میکنه به حرفت گوش میده خوش تیپ و خانواده داره عزیزم حس میکنی امسال داروسازی میارم؟ کنکور تیر همونطور که میخام میدم؟ روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.
seti00 عضویت: 1403/01/15 تعداد پست: 3120 یعنی ممکنه امسال باشه؟فامیله یا غریبه؟ احتمال اینکه فامیل باشه زیاده البته فامیل دور فامیل نزدیک احتمالش کمه امسال نیست اصلا
seti00 عضویت: 1403/01/15 تعداد پست: 3120 عزیزم حس میکنی امسال داروسازی میارم؟ کنکور تیر همونطور که میخام میدم؟ اگه پشت کنکوری هستی اره احتمالش بالاست اره ولی اگه سال اولته نه
من_میدونم_میشه عضویت: 1403/12/28 تعداد پست: 1968 اگه پشت کنکوری هستی اره احتمالش بالاست اره ولی اگه سال اولته نه امسال دانشگاه میرم؟
کنکوری۹خسته عضویت: 1403/05/26 تعداد پست: 12818 اگه پشت کنکوری هستی اره احتمالش بالاست اره ولی اگه سال اولته نه نه پشتم عزیزم ببخشید دوباره میپرسم یاسین بهم فکر میکنه ممکنه برگرده روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.
من_میدونم_میشه عضویت: 1403/12/28 تعداد پست: 1968 کمالگرایی احتمالا نه شاید بمونی سال دوم سآل بعد دندون قبول میشم؟
seti00 عضویت: 1403/01/15 تعداد پست: 3120 نه پشتم عزیزم ببخشید دوباره میپرسم یاسین بهم فکر میکنه ممکنه برگرده اره میخواد برگرده ولی شرایطشو نداره
کنکوری۹خسته عضویت: 1403/05/26 تعداد پست: 12818 اره میخواد برگرده ولی شرایطشو نداره بعد من باکسی بود؟بخاطر کار و درس؟ روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.
seti00 عضویت: 1403/01/15 تعداد پست: 3120 بعد من باکسی بود؟بخاطر کار و درس؟ حس میکنم اره ولی خیلی سطحی
ماه_شبگرد عضویت: 1401/07/28 تعداد پست: 9392 اگه پشت کنکوری هستی اره احتمالش بالاست اره ولی اگه سال اولته نه سلام اگه فاال نیست حسش بهم چیه چقدر شما مهربونییی