2777
2789
عنوان

دوستم

39 بازدید | 0 پست

بهش پیام دادم رفتی برا دانشگاه ثبت نام کنی گفت نه 

گفتم چرا دو بار مهلت دادن برا ثبت نام چرا نرفتی چند شب پیشم بهت گفتم برو برا ثبت نام 

گفت تو رفتی نمیتونستی یه خبر بدی من هرچی قسم میخوره ک من نرفتم هنوز ثبت نام دانشگاه ازاد شروع نشده قبول دار نیست  میخاد دعوا راه بندازه 

ایا وظیفه من ک‌زمان ثبت نام بقیه رو اطلاع بدم قبلا بهش گفتم ک بره حالا طلبکار شده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز