2777
2789
عنوان

سقط مکرر

98 بازدید | 9 پست

سلام خانمها کسی بوده سقط داشته باشه چهار بار بعد ایمنی مشکل داشته باشه و شوهرش ضعیف باشه یه مقدار من با فول دارو و لنفو تراپی و سرم ای وی ای جی بار چهارم که استفاده کردم باز قلبش ایستاد شما چه دکتری رفتین نتیجه گرفتین  با این مشکلات که من دارم لطفاً بیاین راهنمایی کنید  ممنون میشم 

من دوتا سقط داشتم

سربارداری سوم دکتر پردنیزولون و انوکساپارین و پروژسترون داد

و تیروییدم کم کار میشد قرص لووتروکسین خوردم خداروشکر موند بچم

🤍هزارمرتبه از ریشه، ریشه کن شده ام / اگر که خم نشدم ، تو استخوان منی 💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوتا سقط داشتمسربارداری سوم دکتر پردنیزولون و انوکساپارین و پروژسترون دادو تیروییدم کم کار میشد ق ...

اینا رو هم داشتم با تاکرولیموس و هیدروکسی  واقعا نمی‌کشم از لحاظ روحی و جسمی  دیگه دکتر پریناتولوژی گفته داروهای همینان فقط  آخه مگه میشه ۱۰ سال ازدواج کردم سنم ۳۷  میترسم نتیجه نگیرم خیلی بهم ریختم انگار قرار نیست بچه مو ببینم خیلی ناراحتم 

مشکل ژنتیکی ندارید ؟؟؟ 

من دوتا سقط و یه مرده زایی دارم ، بارداری چهارمم با هر سختی که بود خدا بچه رو برام حفظ کرد 

من حتی اون بارداریم که مرده زایی داشتم سرم و پردنیزولون هم داشتم و به اصطلاح فول دارو بودم، ولی بارداری آخرم که بچم موند برام داروهای ایمنی نداشتم اصلا ، فقط آسپرین و آنوکسا داشتم 


البته مشکلاتمون قطعا فرق داره باهم، ولی خدا انشاالله به وقتش و به بهترین شکل ممکن براتون جبران کنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز